Beej80 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Quick edit funksjonen har avgått med døden her hos meg. Når jeg klikker på "Rediger" så kommer den boksen opp langt til 'venstre' for "rediger"-knappen, og om jeg velger "Quick Edit" så skjer det absolutt ingenting... Full edit virker fint. Mvh, Beej80 Endret 15. januar 2008 av Beej80 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Quick edit funksjonen har avgått med døden her hos meg. Når jeg klikker på "Rediger" så kommer den boksen opp langt til 'venstre' for "rediger"-knappen, og om jeg velger "Quick Edit" så skjer det absolutt ingenting... Full edit virker fint. Er ikke alene om det... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bytt til Diskusjon.no skinnet... De dynamiske skinnene har problemer med Quick edit funksjonen enda.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bytt til Diskusjon.no skinnet... De dynamiske skinnene har problemer med Quick edit funksjonen enda..Uaktuelt. Dessuten er det ikke bare de dynamiske skinnene som har problemer, det gamle Akam-skinnet har også trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå