Lord Darkness Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nesten samme som denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.474 Kjøpte den rett før jul, kun $16 og fri frakt. Tack, det där var precis vad jag har letat efter! Köpte 2 eftersom det fortfarande är under tullgränsvärdet. //LD Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøpte meg ein sånn dings på ebay for 80 kroner i haust, det var med frakt og blei jo ingen moms når prisen er under 200 kr. Det var med strømforsyning til den også. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det som faktisk hadde vært interesangt hadde vært å sett om det er forskjell i overføringshastigheten på disse, da jeg gjerne plukker ut noen harddisker om dagen for å ta sikkerhetskopi av dem. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kom over et annet alternativ for en stund siden. Det var en slags "dockin" stasjon for 2,5" og 3,25" disker som gjorde dem ekstern. Skal lete litt å se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det som faktisk hadde vært interesangt hadde vært å sett om det er forskjell i overføringshastigheten på disse, da jeg gjerne plukker ut noen harddisker om dagen for å ta sikkerhetskopi av dem. Jeg har brukt min et par ganger og jeg har ikke noe å utsette på hastigheten så langt. Jeg har ikke gjort noen testing opp mot andre løsninger. To små ting jeg kom på angående med den greia fra dealextreme: Strømkabelen var av ikke-norsk type men siden den er løs kan du bare bytte den med kabelen fra den gamle pcen din. Jeg er også litt usikker på hvor mye strøm den klarer å levere til 2.5" disker, mange av dem krever *langt* mer enn USB-standarden tillater og da kan denne enheten slite litt siden det ikke er mulighet for 'tillegg-strøm' på 2.5" disker. Fortsatt veldig god vauta for pengene da, særlig siden du skal kunne koble på andre 5.25" enheter også, som cd-spillere og denslags. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg vil gjerne ha en slik dockingstasjon klekkus snakket om Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har et diskkabinett som inneholder en intern disk. Når jeg setter disken inn i diskkabinettet blir disken ekstern, med beskyttelse. Men kabinettet bråker ganske mye. Kabinettet støtter både USB og IEEE1394. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) jeg vil gjerne ha en slik dockingstasjon klekkus snakket om Litt sent ute, men er det noe slikt du er ute etter? USB harddrive dockstation Endret 21. mars 2008 av Duqe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå