TSP Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, i går begynte jeg å interesse meg i "flash mobs". Hva er en "flash mob"? Det er en betegnelse på når en større gruppe mennesker samler seg, gjør noe spesielt, deretter forsvinner inn i mengden igjen. Av rare handlinger som kan utøves har vi blant annet det å debutere som paparazzi-fotografer, gitarister eller forfølgere for å nevne noe. Ellers kan vanlige fenomener som putekrig, mer putekrig og enda mer putekrig og mord taes ut fra mørke skjul og belyste rom og samtidig få antallet deltakende til å stige radikalt... En "Flash mob" ble kjent som et fenomen i Mai 2003 i storbyen Manhatten og funnet på av Bill Wasik, men første forsøk var ikke helt velykket så det ble gjort igjen 3. Juni 2003. ...Men for å ikke gjenta alt wikipedia sier om det, her: Wikipedia om "Flash Mob" Det har allerede blitt arrangert flere flash mobs i Norge. Hva kjennetegner "Flash Mobs"? - Deltakere er drevet av lysten til å fremme politiske standpunkt, lage det de kaller "kunstverk" eller gjøre noe annerledes for å ha det gøy sosialt. - Klapping av de som har bedrevet handlingen(e) kan forekomme etter flash mobs. - Deltakere skal aller helst ikke le eller smile av "Flash mob"'n i seg selv, men det er lov å le om aktiviteten støtter opp om det, for eksempel putekrig... - De som er med er ikke i samlet gjeng før det gies et signal eller etter avtalt tidspunkt, før dette er de en del av den "vanlige folkemengden". - Etter aktiviteten har funnet sted og et nytt signal gies vil det som skjer plutselig stoppe og de som har deltatt vil forsvinne inn i folkemengden igjen som om ingenting har skjedd. Hva med et annet sted enn Oslo? Ta den diskusjonen i en egen tråd for det området. Så la oss diskutere, dato, aktivitet, minimumsantall for at vi gjør det etc.! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde ikke vært no gøy om det ble 5-10 stykker.. for min del må vi opp i 20+ før jeg orker å ta til meg tanken på å bli med. Knall-idè! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Høres utrolig gøy ut. Er med på musikk eller putekrig om jeg får muligheten til å ta turen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) God idè, I'm in. I førsteposten kan du legge inn de som vil være med TSP. Eventuelt lag en Facebook-gruppe sånn som den "vannkrig i Frognerparken"-gruppen gjorde. Det trekker masse folk. Om vi skal gjøre det synes jeg vi skal jage noen folk eller den derre mexicanske greia. Endret 15. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Eventuelt lag en Facebook-gruppe Jamen jamen, jeg har ikke Facebook Syntes forresten putekrig høres genialt ut. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har ikke veldig lyst til å gjøre noe jeg har sett på yotube mange ganger før. Har lyst til at vi skal komme opp med en idé som ikke allerede er brukt. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Ha et gående lan? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Ha et gående lan? Du mener wlan? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Ha et gående lan? Du mener wlan? Det var det jeg sa . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Oslo Flashmob på Facebook Måtte jo søke det opp Bor for langt unna til å kunne delta selv. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg blir kanskje med, rundt hvilken uke blir det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ha et gående lan? Du mener wlan? Kan funke det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Genialt! Dette blir jeg med på om flere bestemmer seg for å delta. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Genialt, jeg er med! Men jeg eier ikke musikalsk sanss så noe med musikkspilling vil jeg unngå/ikke kunne være med på Endret 18. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Denne er jo rett og slett genial. Spesielt det siste de gjør http://youtube.com/watch?v=bj0Ma2CsHME&NR=1 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 jeg er med! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Denne er jo rett og slett genial. Spesielt det siste de gjør http://youtube.com/watch?v=bj0Ma2CsHME&NR=1 Det de gjør på den siste har jeg faktisk vært med å gjort mange ganger, det funker veldig bra trenger ikke mer enn 4-5 personer, hehe Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Denne er jo rett og slett genial. Spesielt det siste de gjør http://youtube.com/watch?v=bj0Ma2CsHME&NR=1 Jeg er med hvis vi gjør noe ala det der Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Dennevar jo genial!Inspirert av den banna xbox reklamen Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hehe, er lett med på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå