mcgroven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tyske Uwe Boll fikk en lunken mottakelse for filmen In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lager denne mannen fremdeles filmer? Hvorfor....hvor.....hvordan.....hæ?! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gleder meg faktisk til Postal. Det kan bli en morsom film. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvem i alle dager er det som gir han økonomisk støtte til filmene hans? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvem i alle dager er det som gir han økonomisk støtte til filmene hans? Et firma i Tyskland. Jeg husker ikke alle detaljene rundt det, men det var et ganske idiotisk system som gjør at han kan fortsette å lage filmer. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det ikke staten som gir penger til kultur ? Og han får bare lov å lage filmene hvis det er et eller annet om hjemlandet i filmen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 At mannen fortsatt holder på, det fatter eg ei. Han har ihvertfall stått på til tross for all den elendige omtalen. Det skal han ha. Men snart er det vel nok eller? Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 På tide at mannen trapper ned! Når jeg ser på bottom 100 listen på imdb, så finner jeg rundt 3-4 filmer der som er laget av mannen alene. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har lyst til å se denne filmen, Blind Guardian har jo laget musikken. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vel, såvidt jeg har lest meg til så heter hovedkarakteren rett og slett "Farmer" (i tråd med spillet det er basert på!) og vennen er vel "Skeletor". Nesten like bra som "Postal Dude" i Postal. Men som flere sier, det er merkelig at noen gir penger til "prosjektene" hans. Det må vel være, som noen nevner, et statsdrevet system som ir bonus til regissører hvis de nevner hjemlandet. Idiotisk. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det ikke staten som gir penger til kultur ? Og han får bare lov å lage filmene hvis det er et eller annet om hjemlandet i filmen. Ja, det var kanskje sånn. Trodde det var slik at et firma finansierte filmene hans, og hvis filmen fylte noen av kriteriene til staten så ville de betale så og så mye. Min hukomelse er ikke så veldig bra men ^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 det er godt å høre at han trapper ned på "stor" filmene sine. det er jo kanskje litt kjipt for han selv at så få liker filmene og så mange klager hele tida, men det er jo en grunn til det. så kanskje vi kan se framover til andre produsenter på filmer vi egentlig vil se, bare ikke når uve boll lager de Lenke til kommentar
kinag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Maybe you know it but it's not so easy to finance movies in total. And the reason I am able to do these kind of movies is I have a tax shelter fund in Germany, and if you invest in a movie in Germany you get basically fifty percent back from the Government." Fant på Wikipedia forklarer kanskje hvorfor han fortsatt kan lage filmer Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Endelig, da blir det feiring! Denne mannen har ödelagt flere konsepter enn noen burde få mulighet til uten å bli sendt til Guantanamo. Takk og farvel til Boll. Blir ikke savnet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Filmene er så dårlige at de er bra. Håper han får laget Metal Gear Solid-filmen han har snakket om tidligere. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehei, det finnes en Spillgud! \o/ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bra. Nå slipper han å ødelegge andre mulige storfilmer. Håper Halo retter opp inntrykket av at alle spillfilmer er dårlige. Det inntrykket som den dusten Boll har lagd. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja det var faen ikke ett sekund for tidlig heller. Han skulle lagt opp for lengesiden med " STOR " tittlene sine. Noen som har sett BloodRayne filmene ? De er jo aldeles latterlige og har ingenting med spillet og gjøre. Man skulle tro mannen filmatiserte stiler som ble skrevet av tredje klassinger og ikke annerkjente spill. Det finnes bare en større idiot som jeg vet om og det er Jack Thompson. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gleder meg faktisk til Postal. Det kan bli en morsom film. hehe jeg også.... har aldri sett en eneste bra film som boll har lagd men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg