BillyBadass Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sendte inn skjema for å få migration kit for å overføre data fra 20Gb HD til 120Gb HD. er det noen der ute som har gjort det, og fått det tilsendt? og hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 sendte inn dette skjemaet i begynnelsen av september. Har fremdeles ikke mottatt noe... Tok kontakt med MS Norge, men de sa at de ikke hadde noe med det å gjøre, at jeg måtte sende inn det skjemaet... Så.... Regner med at det kittet aldri kommer Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sendte inn skjema for å få migration kit for å overføre data fra 20Gb HD til 120Gb HD. er det noen der ute som har gjort det, og fått det tilsendt? og hvor lang tid tok det? Jeg fikk kabelen cirka to uker etter å ha sendt inn skjemaet. Ingen problemer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg skjønner bare ikke hvorfor ikke det kittet bare kan følge med som standard?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det følger med som standard på 120GB disken, jeg er også frustrert over at det ikke er standard på Elite. Det man kan gjøre er jo å kjøpe en 120GB disk på Elkjøp, bruke ladekabelen til å overføre filer mellom sine to normale disker og så benytte seg av returretten Elkjøp har. Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Sendte inn skjema 03.01.08. Fremdeles ingenting. Seriøst, Er det ingen i Trondheimsområdet som kan låne meg et sånt kit? For det ser ikke ut som at det kommer noe fra Micro$oft Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sendte inn skjema 03.01.08. Fremdeles ingenting. Seriøst, Er det ingen i Trondheimsområdet som kan låne meg et sånt kit? For det ser ikke ut som at det kommer noe fra Micro$oft sendte inn skjema begynnelsen av Des 2007, ingen enda Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hoppet over dette jeg...Kjøpte en ny 120 GB HDD kun pga. kabelen:p Så da ligger det en ubrukt 120 GB HDD og støver ned i skuffen. Dyr kabel men orket ikke å vente:) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hoppet over dette jeg...Kjøpte en ny 120 GB HDD kun pga. kabelen:p Så da ligger det en ubrukt 120 GB HDD og støver ned i skuffen. Dyr kabel men orket ikke å vente:) Da er det vel best at harddisken doneres bort til stakkars meg som bare sitter med 256 mb memory card? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk den, men det tok nok over en måned. De på support sa at det var helt tomt for de kablene i Europa (dette var midt i Xbox Elite rushet). Men kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Nå er det 6 uker siden jeg sendte inn. Ingenting ennå... Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 De er helt sikkert tomme. Kan jo hende at det hjelper å ringe og klage. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mener det tok ca 3 mnd før jeg fikk min. Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Migration kit kom i dag. Det vil si det tok 2 måneder fra jeg sendte inn skjema til jeg fikk det... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 UDI måtte jo skjekke ut innvandreren da.. Imigration! Haha. Første som slo inn i hodet mitt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 I dag kom den faktisk....tok bare over 3 måneder Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg lånte et minnekort og overførte alt av savegames på det, bytter hd og overførte til den nye. Gjort på 20 min. Alt av demoer og kjøpt materiale lastet jeg ned igjen når jeg trengte det. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 har venta 5mnd nå og ennå ikke fått noe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå