Nimh Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kom over denne hjemmekinopakken hos Elprice http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....1&cid=5416# Syntes det så ut som man fikk mye for pengene. Enig / Uenig ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Settet er noe av det bedre når man tenker på det andre som selger i denne type kjeder. Man kan si det er mye for pengene i den forstand at det er store høyttalere, men stor lyd vil jeg ikke si. Receiveren er noe liten for settet når man ser strømmessig. Om du er villig til å legge inn noe mer penger har du mye å vinne på deg men anbefaler deg i det minste høre på settet før du kjøper det. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Settet er noe av det bedre når man tenker på det andre som selger i denne type kjeder. Man kan si det er mye for pengene i den forstand at det er store høyttalere, men stor lyd vil jeg ikke si. Receiveren er noe liten for settet når man ser strømmessig. Om du er villig til å legge inn noe mer penger har du mye å vinne på deg men anbefaler deg i det minste høre på settet før du kjøper det. Anbefaler ikke å kjøpe et anlegg på Elprice.. Tror du hadde fått MYE mer for pengene hvis du hadde lagt 7k og heller tatt en tur til Hifi-klubben eller noen som spesialiserer seg litt mer på lyd og bilde. Prøv et av de 5.1 anleggene de selger på Hifi-klubben. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du har jo Argon Junior sammen med Denon 1508 eller Cambridge 540R men utover det er det lite å finne til den prisen der. Men vil si det settet er ganske godt for prisen. Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kom over denne hjemmekinopakken hos Elprice http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....1&cid=5416#Syntes det så ut som man fikk mye for pengene. Enig / Uenig ? Jeg trur også dette er helt topp for prisen. Faktisk så trur jeg HIFI klubben sliter med tillsvarende til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå