Alvelino Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Får bare feilmelding "setup.exe is not a valid win32 application" når jeg klikker på setup.exe. Har prøvd å boote ultimate DVD-en men det skjer ingenting, den bare loader. Har en gammel bærbar, sikkert 5år eller mer. Er det hardware problem eller software problem? Forslag til eventuell løsning? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde Vista Basic Home og skulle innstallere Windows XP x32 Pro. Det jeg gjorde var å sette i CD-en, presse F febrilsk i oppstarten til et vindu kom opp. Da har du CD-en inni og presser f9 i oppstarten av PC-en din. Velg da boot fra cd-rom, husker ikke eksakt tekst som står der. La den gå sin gang, klikk deg gjennom, formater HDD(er) og la den gå sin gang igjen. Så klikker du deg gjennom siste del og alt skal fungere. Jeg vet jeg hadde XP og du Vista Ult., men vil tro at samme prinsipp gjelder for Vista Ult. som med XP. - X Lenke til kommentar
Alvelino Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Må jeg ikke ha prosessor eller noe annen hardware som støtter 64bit teknologi? Kan det være der "feilen" ligger? Klarer å boote fra DVD-en men d skjer ingenting, så det er ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har en gammel bærbar, sikkert 5år eller mer. Er det hardware problem eller software problem? Forslag til eventuell løsning? Athlon64 som var første 64-bit prosessor støttet av Vista kom i september 2003, og enda senere til bærbare. Mistenker at CPU ikke støtter 64-bit kode. Løsning: kjøp ny bærbar eller nøy deg med 32-bit versjon. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Får bare feilmelding "setup.exe is not a valid win32 application" når jeg klikker på setup.exe. Feilmeldingen sier seg selv, du prøver å kjøre et 64-bits program i et 32-bits OS. Det går nok ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå