Gå til innhold

acer travelmate 4070, ikke nyeste nytt, men hvor mye tror dere jeg kan få for den?

Anbefalte innlegg

som emnetittel sier, hvor mye tror dere jeg kan få for en acer travelmate 4070.

spesifikasjoner:

http://www.acer.co.nz/acer/akc/rwpattach.n...e/ESSTM4070.pdf

har den med 1.73ghz, 1GB RAM, 100GB harddisk.

da xp ikke selges på bærbare lenger, var det ikke lett og finne noe pris på den. den er vel relativt pent brukt og er ingen problemer med den, da jeg ser nye laptoper drar cod4 greit på low, tenkte jeg og selge denne og legge i litt i ny.

så, hvor mye kan jeg få for den brukt? vil gjerne høre mange meninger, vil helst ikke selge den urimelig mye billigere en det jeg kunne fått, og høre om hvor mye jeg kunne fått etterpå, men er ganske grei på prisen, krever ikke mer en en rimelig pris.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på (viktigst først):

1: Når er kjøpsdato? Har du kvittering => nypris?

2: Følger det med XP (lovlig lisens) på maskinen og er det pro eller home?

3: Tilstand til harddisk. Bruk programmet HD Tune. Kjør programmet og velg tabben Healt. Og så trykker du diskett-ikonet for å lagre et skjermkopi (png-bilde) av programmet og last det opp på forumet her. Bildet tar ikke så stor plass - ca 30 kb.

Dette vil da gi en indikasjon på hvor mye maskinen er brukt. Unntaket er hvis du har skiftet harddisk underveis da.

4: Hva scorer maskinen din i 3Dmark (fortrinnsvis 2005 versjonen)? Enn med winrar sin benchmark?

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...