Ekorre Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Utrolig ingen som har skrevet quake 3 jo. anbefaler det og return to castle wolfenstein. Men er kanskje en fordel å starte med ett spill som er i litt mere vekst enn de to. Battlefield 1942 maybe? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 "morn deathbringer, åssen står det til?""bare bra det N00b2k, blir du med ut en tur eller?" "skal vi spørre R0xx0r h4xx0r om han blir med ut og?" Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 plz stfu dere som rakker ned på "fjortisser"... jada dere er så tøffe når dere gjør det osv. Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Medal of Honor : Allied Assault, nuff said Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 plz stfu dere som rakker ned på "fjortisser"... jada dere er så tøffe når dere gjør det osv. Bare vent til du blir over 20. da skjønner du selv hvor irriterende det er å spille med unger. De skriker og banner,jukser,klager,truer og rett og slett ser ut som idioter. Sier ikke at alle er slik, men puberteten er sterk for noen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Eller hva med soldier of fortune:2 ganske mange gamle cs spilere der som har sluttet med cs og begynt og spille det. blandt annet meg Hysj!! Ikke la de vite om dette gullkornet av ett spill. :x Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har ikke forståelse på dem som hater CS og MÅ bare publisere det, hold det for dere selv og slutt med sytinga. Det er utallige poster som inneholder bare klaging og diverse tull bare for at man ikke liker et spill. Har man ikke noe fornuftig og konstruktivt å komme med på forumet, kan man gi faen i å lage slike poster. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 plz stfu dere som rakker ned på "fjortisser"... jada dere er så tøffe når dere gjør det osv. Bare vent til du blir over 20. da skjønner du selv hvor irriterende det er å spille med unger. De skriker og banner,jukser,klager,truer og rett og slett ser ut som idioter. Sier ikke at alle er slik, men puberteten er sterk for noen.. AKKURAT! Har vært online siden doom 1 og dwango og det er først nå i det siste (1998 - 2xxx?) at "whiningen" og fjortiskulturen har tatt seg opp. Har kanskje noe med at "lillebror" har blitt fjortis og oppdaga online gaming. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Anbefaler VietCong (kun MP demo pr. i dag), men retailen er tilgjengelig 18/21 mars. Det er kanskje mer likt Teamfortress/RtCW enn CS, men likevel sinnsykt bra spill! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Blir ikke lei CS.. Sorry Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Rart ingen har nevnt Global Operations Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Blir ikke lei CS.. Sorry erad sa jo at fjortissene kunne få CS, så ta det med ro. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har vært online siden doom 1 og dwango *mimre høyt og skingrende* Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det som jeg syns ligner mest på CS er Urban Terror. Det er en gratis mod til UT2. Urban Terror er vel en Q3 mod. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Her er mine anbefalinger : Desert Combat - Mod til BF1942 fortsatt bare under utvikling, men verdt en titt AMEN! Det er spillet jeg skal vie min tid til i fremtiden! Sinnsykt bra spill, 0.3 kommer snart, og det blir nok enda bedre. Eneste jeg har å si: Det er svartesatan meg 80% 14tisser og tullinger der og. Og her får idiotene ødelagt mer enn i cs dessverre. Folk skyter teammates som er på vei til flyet/helikopteret/kjøretøyet de har lyst på, og teamkiller i ett kjør. Og det VÆRSTE er "n00bs" som ikke har vett på å trene helikopterflyging i singleplayer! Det er faktisk ikke så lett, og jeg er lei av å se 20 noobs campe helo spawnen for å snurre rundt og rundt og rundt for så å styrte. Seriøs klan? Jeg er med! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 For alle som er dritt lei av "fjortisfaktoren" i CS og lignende kvasi-realistiske FPS mod'er: http://infiltration.sentrystudios.net Infiltration er en gratis mod for UnrealTournament som har som mål å være så realistisk som overhodet mulig for et FPS spill. Hvis du kommer med wallhacks og aimboter og prøver å bunnyhoppe deg igjennom kartene vil du raskt bli skuffet, trøtt og meget, meget død. Tenk America's Army for den "gamle" UT motoren, så har du noe som nesten ligner. Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg anbefaler Quake 3 RocketArena, det er også lett å spille og er også veldig morsomt siden spillet går mye basert på rocketjump.... :wink: Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tribes 2 så har du noen kjøretøy i samme slengen 8) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 spiller BF og CS og jeg synes begge er geniale andre er jo DoD NS og snart (forhåpentligvis) kommer det jo en mod til BF som ser übertøff ut Star Wars Battlefield Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Devestation som nettopp har kommet på demo er ganske likt cs. I tilegg har du spill som New World Order og modene til half-life og Unreal T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå