Gå til innhold

Spill for de som er lei Counter Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
plz stfu dere som rakker ned på "fjortisser"...

 

jada dere er så tøffe når dere gjør det osv.

 

Bare vent til du blir over 20. da skjønner du selv hvor irriterende det er å spille med unger. De skriker og banner,jukser,klager,truer og rett og slett ser ut som idioter. Sier ikke at alle er slik, men puberteten er sterk for noen..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
plz stfu dere som rakker ned på "fjortisser"...

 

jada dere er så tøffe når dere gjør det osv.

 

Bare vent til du blir over 20. da skjønner du selv hvor irriterende det er å spille med unger. De skriker og banner,jukser,klager,truer og rett og slett ser ut som idioter. Sier ikke at alle er slik, men puberteten er sterk for noen..

 

 

AKKURAT!

 

Har vært online siden doom 1 og dwango og det er først nå i det siste (1998 - 2xxx?) at "whiningen" og fjortiskulturen har tatt seg opp. Har kanskje noe med at "lillebror" har blitt fjortis og oppdaga online gaming.

Lenke til kommentar

Her er mine anbefalinger :

Desert Combat - Mod til BF1942 fortsatt bare under utvikling, men verdt en titt

AMEN! Det er spillet jeg skal vie min tid til i fremtiden! Sinnsykt bra spill, 0.3 kommer snart, og det blir nok enda bedre. Eneste jeg har å si: Det er svartesatan meg 80% 14tisser og tullinger der og. Og her får idiotene ødelagt mer enn i cs dessverre.

Folk skyter teammates som er på vei til flyet/helikopteret/kjøretøyet de har lyst på, og teamkiller i ett kjør. Og det VÆRSTE er "n00bs" som ikke har vett på å trene helikopterflyging i singleplayer! Det er faktisk ikke så lett, og jeg er lei av å se 20 noobs campe helo spawnen for å snurre rundt og rundt og rundt for så å styrte.

 

Seriøs klan? Jeg er med!

Lenke til kommentar

For alle som er dritt lei av "fjortisfaktoren" i CS og lignende kvasi-realistiske FPS mod'er: http://infiltration.sentrystudios.net

 

Infiltration er en gratis mod for UnrealTournament som har som mål å være så realistisk som overhodet mulig for et FPS spill. Hvis du kommer med wallhacks og aimboter og prøver å bunnyhoppe deg igjennom kartene vil du raskt bli skuffet, trøtt og meget, meget død. Tenk America's Army for den "gamle" UT motoren, så har du noe som nesten ligner.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...