WebKnight Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har så smått begynt å gå lei CS. Hoveårsak er alle drittungene som jukser, skjønner bare ikke gleden med det. Veldig synd for det spillet er bare sååå morsomt og "lett" og spille. Til dags dato er det lite som slår gameplay'en til CS - MIN mening vel og merke Men tenkte å starte en post med spill som folk mener kan være en god erstatning for CS. Her er mine anbefalinger : Desert Combat - Mod til BF1942 fortsatt bare under utvikling, men verdt en titt Americas Army - Gratis Kom med flere hvis dere har noen Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Medal of honor:Spearhead Ganske morro det oxo. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 DoD (day of defeat) Unreal II BF 1942 Digital Paintball HL mod (haha:D) Action Half-Life Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 eller hva med UT2K3 på et heftig og intenst LAN? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Eller hva med Delta Force Black Hawk Down?? Med mange spillere!!!! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du trenger da ikke å oppfordre cs spillere til å begynne med andre spill, synes det er flott å ha dem der de er jeg. Jeg spiller ikke cs... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg er ikke lei CS, men for å avveksle litt spiller jeg Pirates, Vikings and Knights(bedre kjent som PVK?). Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du trenger da ikke å oppfordre cs spillere til å begynne med andre spill, synes det er flott å ha dem der de er jeg. Jeg spiller ikke cs... Enig, la cs spillerene være der de er Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det som jeg syns ligner mest på CS er Urban Terror. Det er en gratis mod til UT2. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Du trenger da ikke å oppfordre cs spillere til å begynne med andre spill, synes det er flott å ha dem der de er jeg. Jeg spiller ikke cs... Ja jøss.... og med det mener du ??? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Selfølgelig! Er helt enig jeg! La alle cs fjortiss cheaterne/nerdene o.s.v. spille cs, så slipper vi andre å få forurensa de spillene vi spiller! Ser litt tendens til det i NS nå.. alle fjortiss apene som kommer der og ikke kan en drit, å bare sier GULL, WALLHACK cheat o.s.v. bare for at dem ikke har forstått at det er noe som heter motion track i det spillet! FU*K sier jeg!! la cs fjortissene være i cs! Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 CS er det feteste spillet og jeg kunne aldri finne på å jukse hilsen en "fjortis" -=D*w|Wa[sa]=- Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Eller hva med soldier of fortune:2 ganske mange gamle cs spilere der som har sluttet med cs og begynt og spille det. blandt annet meg Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Blir ikke lei CS.. Sorry Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Americas Army! Dødsbra, og gratis. Største problemet med spillet er at det er så mange dårlige servere som lagger, og du trenger ganske ny maskin for å kjøre det bra. Folk som spiller det oppfører seg generellt sett ganske bra også, lite klaging, lite TK (alle serverne har FF på, det er en viktig del av spillet). Det er også veldig realistisk som kan være postivt/negativt etter hva smaken din er. Det blir mindre action, mer spenning, og du slipper å bli drept av noen som bunnyhumper rundt hjørnet og skyter headshot i lufta Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Strike Force (http://www.strike-force.com/index.php?page=about.htm) jobber nå hardt på sin UT2003-versjon. Gleder meg stort! ('Gamle' Strike Force basert på UT er fremdeles i drift så klart). Lenke til kommentar
Erad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 -=D*w|Wa[sa]=- Akkurat.. lett å se at du er fjortiss med det nicket! Huff, lurer på hva folk hadde kalt seg hvis alle skifta navnet sitt! "morn deathbringer, åssen står det til?" "bare bra det N00b2k, blir du med ut en tur eller?" "skal vi spørre R0xx0r h4xx0r om han blir med ut og?" Fy flate Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 "]Medal of honor:Spearhead Ganske morro det oxo. der sa du det!! det anbfales... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jedi Knight 2! Elsker det spillet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kan spille andre spill selvom man ikke er lei CS vel eller er ikke det lov? Enten CS og ikke noe annet eller annet men ikke CS? Mulig å kombinere det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå