Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Etter dårlig plaleggeing trenger jeg en bra utskrift på et bilde 10x15, og det på 1-3 dager, hvor i trondheim kan jeg finne noe som gjør det? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Etter dårlig plaleggeing trenger jeg en bra utskrift på et bilde 10x15, og det på 1-3 dager, hvor i trondheim kan jeg finne noe som gjør det?La meg gjette - alle byens fotobutikker... Har enda ikke vært i en fotobutikk der man ikke kan fremkalle bilder (ei heller i Trondheim). De fleste kan gjøre det på en halvtime dersom du betaler litt ekstra... Endret 15. januar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Fotovideo har 30x20 (Eller 30x40) som minste, JP sender til lab i Tyskland, og den siste og eneste fotoforetnignen jeg vet om (Foto Schrøder/Studio G) vet jeg ikke... Elite foto vet jeg heller ikke om har noe slikt... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 JP sender til lab i TysklandSå vidt det er meg bekjent, har da JP også minilab med kiosker for øyeblikkslevering (halvtime) i alle butikkene. Elitefoto på Trondheim Torg skal i hvert fall ha det (kan bestille på nett også). Stephan skrev i hvert fall at butikkene har minilab til express-ordrer da det var diskusjon rundt oppstart av butikk i Tromsø, men at to-tre-dagersordre går til Tyskland. Mulig FV ikke har satset på bildelevering på korttid, men det er i hvert fall merkelig prioritering spør du meg. Er ikke mye vi tjener mer på der jeg jobber... Lenke til kommentar
jthagesk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fotoknudsen på solsiden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Tok mindre enn 1min på JP Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fotovideo har 30x20 (Eller 30x40) som minste, JP sender til lab i Tyskland, og den siste og eneste fotoforetnignen jeg vet om (Foto Schrøder/Studio G) vet jeg ikke... Elite foto vet jeg heller ikke om har noe slikt... 1 dag på alle strl amatør hos studio g / schrøder =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Som sagt 1 min på JP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå