Gå til innhold

MP3 spiller for jogge bruk....trenger tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en nex2 den er helt konge. CF kort, blått display, vanlig aa batteri og faktisk helt greie høretelefoner med. Med veske og greier. Bestilte fra nexzone i usa og betalte vel 300 kroner mindre enn den koster i norge.

 

Jeg har også NexII, er også veldig fornøyd. Bortsett fra høretelefonene, de er veldig vonde å ha på. Anbefaler også å oppgradere firmware (noe som er veldig lett), da blir spilleren plutselig mange ganger raskere.

Lenke til kommentar

Kjøper du feks iPod vil du kunne jogge i 20min før det interne minnet (32mb) er brukt opp og den må lese nye sanger inn i minnet. Jogger du mens dette holder på vil den kanskje låse seg, og du må starte den opp nå nytt. (hold inne meny+ play i noen sek)

 

Men en tanke er jo å stoppe opp rett før det har gått 20 min, skift sang slik at den begynner å lese fra hardisk. Da får den fyllt opp minnet på under 15 sek, så er det bare å løpe som bare det etterpå i nye 20 min :yes:

Lenke til kommentar
Har selv Cowon iAudio CW200 256mb og er stor-stor fornøyd. Eneste som er litt minus med den er de mdfølgende øreproppene. Tenker jeg skal investere i et par Koss PortaPro.

 

Kan ikke annet enn å si meg enig i alt hrichard sier. iAudio CW200 er sjef. Lang batteritid, god lyd, og ikke minst: 256MB minne (ca. 4 timer). Lett er den også. Du vil aldri kjenne den når du løper/jogger rundt omkring...

 

Absolutt noe å satse på!

Lenke til kommentar
Kjøper du feks iPod vil du kunne jogge i 20min før det interne minnet (32mb) er brukt opp og den må lese nye sanger inn i minnet. Jogger du mens dette holder på vil den kanskje låse seg, og du må starte den opp nå nytt. (hold inne meny+ play i noen sek)

 

Men en tanke er jo å stoppe opp rett før det har gått 20 min, skift sang slik at den begynner å lese fra hardisk. Da får den fyllt opp minnet på under 15 sek, så er det bare å løpe som bare det etterpå i nye 20 min  :yes:

ja men er det ikke slik at hardisker ikke skal utsetes for mye risting da de kan fort ødelagt,alt er jo mekanisk mye bedre med cf kort.

Lenke til kommentar
Kjøper du feks iPod vil du kunne jogge i 20min før det interne minnet (32mb) er brukt opp og den må lese nye sanger inn i minnet. Jogger du mens dette holder på vil den kanskje låse seg, og du må starte den opp nå nytt. (hold inne meny+ play i noen sek)

 

Men en tanke er jo å stoppe opp rett før det har gått 20 min, skift sang slik at den begynner å lese fra hardisk. Da får den fyllt opp minnet på under 15 sek, så er det bare å løpe som bare det etterpå i nye 20 min  :yes:

ja men er det ikke slik at hardisker ikke skal utsetes for mye risting da de kan fort ødelagt,alt er jo mekanisk mye bedre med cf kort.

Hadde gått for Ipod, den tåler nok det.

Snakk med apple, hvis den gjør det er det den beste!!!!!!

Lenke til kommentar

Tror ikke iPod er noe godt alternativ hvis du skal jogge mer enn 20minutt.

 

Er jo mulig at det virker hvis du stopper etter 20 minutt og venter til den har lastet inn nye sanger, men du må for all del ikke finne på å jogge lenger. iPoden henger seg opp. Er du heldig, kan du få den i gang igjen, men er du uheldig har du ikke mer musikk på den joggeturen. Min iPod måtte hvile noen timer etter at jeg kom hjem før det var mulig å få liv i den igjen etter at jeg testet ut å jogge med den.

Dermed blir ikke iPod med på joggetur mer.

 

Skal du jogge uten å være redd for at mp3spilleren går i stå, så bør du ikke satse på harddisk-basert spiller.

MEN, hvis du driver intervalltrening, så er iPod helmaks :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...