mcgroven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er ikke lett å holde hodet kaldt når jorden går under, men i Universe at War har du intet annet valg. Les mer Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 WiC aktig, eller bygger du baser og slikt selv, slik som i gode gamle C&C? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 WiC aktig, eller bygger du baser og slikt selv, slik som i gode gamle C&C? Du bygger baser. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Spillt det litt selv, og etter å ha blitt vant med SupCom så virker det hele hele meget trangt uten de store zoom-mulighetene. Var heller ikke særlig imponert over dx9 grafikken, selv med alt på fullt. Spillsystemet og unitene virket også ganske rotete, så dette er nok ikke et spill jeg kommer til å sitte foran i timesvis. Men for de som bare ser etter en helt grei opplevelse kan det nok fungere greit. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 "Star Wars: Empire at War er et av mine favorittspill innen sjangeren de siste årene." Hahaha. Okay, der sluttet jeg å lese. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Takk for informasjonen. Er det så vanskelig å akseptere at dette er et (av flere) av mine favorittspill de siste årene? Selv om du tydeligvis ikke likte det. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 http://www.petroglyphgames.com/forums/inde...?showtopic=7580 I kommende patch vil zoomen bli litt bedre. Spillt det litt selv, og etter å ha blitt vant med SupCom så virker det hele hele meget trangt uten de store zoom-mulighetene. Var heller ikke særlig imponert over dx9 grafikken, selv med alt på fullt. Spillsystemet og unitene virket også ganske rotete, så dette er nok ikke et spill jeg kommer til å sitte foran i timesvis. Men for de som bare ser etter en helt grei opplevelse kan det nok fungere greit. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm, ikke dårlig. Kunne godt vært med enn 22% for min del, men alt hjelper. Bra at utviklerne har hørt på folket. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har testet det, konge spill men må si at det kræsjer alt for fort.. vet ikke om det har noe med vista, eller hva det er.. men jeg fikk nå 3-4 kræsj i dag, og første blue screen på lenge. Får håpe det blir bedre etter en ny patch Endret 19. januar 2008 av djrabbit88 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det samme skjer med meg. En ny patch skal visstnok komme før helgen, inntil da er spillet nesten uspillbart på min maskin. Derfor kan det også hende omtalen blir noe forsinket, dessverre. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Takk for informasjonen. Er det så vanskelig å akseptere at dette er et (av flere) av mine favorittspill de siste årene? Selv om du tydeligvis ikke likte det. Absolutt ikke, var en meget god måte å si at dette spillet ikke er for meg. I ettertid kunne jeg vel spart meg for "haha" Lenke til kommentar
ObtaineR Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har testet det, konge spill men må si at det kræsjer alt for fort.. vet ikke om det har noe med vista, eller hva det er.. men jeg fikk nå 3-4 kræsj i dag, og første blue screen på lenge. Får håpe det blir bedre etter en ny patch Hm fikk spillet for en stund siden, testet det nye på min vista pc.. har aldri opplevd noe som du nevner her.. har du lastet ned patch ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg