Nimh Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg gikk i året 2006-2007 et år på allmenfaglig påbygning, men mangler 1 Eksamen pga sykdom på eksamens dagen. Fikk tilbud om å ta den opp igjen ganske fort men valgte å ikke ta den da. Har hatt et fri-halv-år til nå, men har lyst til å begynne på studier til Høsten. Er det sånn at dersom jeg skal søke på et studie som krever generell studiekompetanse så må jeg ta denne eksamenen Før jeg søker? eller er det sånn at jeg kan søke men må ta denne eksamenen og få generell studiekompetanse innen den dagen jeg begynner på skolen, evt noe før? Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg gikk i året 2006-2007 et år på allmenfaglig påbygning, men mangler 1 Eksamen pga sykdom på eksamens dagen. Fikk tilbud om å ta den opp igjen ganske fort men valgte å ikke ta den da. Har hatt et fri-halv-år til nå, men har lyst til å begynne på studier til Høsten. Er det sånn at dersom jeg skal søke på et studie som krever generell studiekompetanse så må jeg ta denne eksamenen Før jeg søker? eller er det sånn at jeg kan søke men må ta denne eksamenen og få generell studiekompetanse innen den dagen jeg begynner på skolen, evt noe før? Du må bestå eksamenen. Jeg har samme problemet. Strøk i matte siste året påbygg, og må ha den bestått for å komme videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå