tokki Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, Er prishistorikk, prisvarsling etc forsvunnet nå som det nye designet er på plass? Jeg kan ikke finne det der som det lå før i alle fall! Mvh TC Lenke til kommentar
Howard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, den skal være på samme sted som før https://prisguiden.no/product.php?p...es#priceHistory Lenke til kommentar
tokki Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ja, der lå den Men linken til prishistorikk som lå på høyre side i "Forsiden" til produktet er ikke der lengre. Nå må man trykke på pris, og rulle nedover! Eller husker jeg ikke lengre enn nesa er lang nå? Mvh TC Endret 15. januar 2008 av tokki Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Tilbakemeldinger > Prisguide.no. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
tokki Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 "tilbakemeldinger og forbedringer av hardware.no" Jeg pleier ikke være så pirkete, men mener nå at den lå riktig. Dette er noe som har skjedd etter at hw.no fikk sitt nye design. Går man inn på prisguide.no, og inn på et spesifikt produkt, kommer det i høyre side en overskrift Verktøy, og under der ligger prishistorikk, prisvarsling og tips om feil. Det er denne jeg etterlyser nå.. Men nok om det, jeg vet jo hvor den ligger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg