Devil123 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor sitter alle plombene på en Derbi X-Race 2005 (SM) det sitter hvertfall en på eksosen, en blindvei...men er det andre? Btw hvor mye fortere går mopen uten den på eksosen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Blindveien ja. Skifte dyse til 72-75 hvis kun uplombert. Og en "plombe" i luftfilteret. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Blindveien ja.Skifte dyse til 72-75 hvis kun uplombert. Og en "plombe" i luftfilteret. Luftfiltret?? hvor da?:S jegh ar sett litt rundt om kring men jeg ser den ikke:S er det den "plata" som sitter over "choken"?? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Blindveien ja.Skifte dyse til 72-75 hvis kun uplombert. Og en "plombe" i luftfilteret. Luftfiltret?? hvor da?:S jegh ar sett litt rundt om kring men jeg ser den ikke:S er det den "plata" som sitter over "choken"?? Når du tar av setet så sitter inntaket til luftfilteret rett bak oljetanken. Det er den "plastikkdingsen" med 3 hull i. Er bare å røske av den.. Skal se om jeg finner et bilde.. Edit* Her er et bilde.. Inntaket ligger rett under venstrehånda hans..: Men er ikke no særlig vits i å fjerne den da det ikke gir noen merkbar effekt.. Endret 15. januar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Blindveien ja.Skifte dyse til 72-75 hvis kun uplombert. Og en "plombe" i luftfilteret. Luftfiltret?? hvor da?:S jegh ar sett litt rundt om kring men jeg ser den ikke:S er det den "plata" som sitter over "choken"?? Når du tar av setet så sitter inntaket til luftfilteret rett bak oljetanken. Det er den "plastikkdingsen" med 3 hull i. Er bare å røske av den.. Skal se om jeg finner et bilde.. Edit* Her er et bilde.. Inntaket ligger rett under venstrehånda hans..: Men er ikke no særlig vits i å fjerne den da det ikke gir noen merkbar effekt.. Hvis jeg bare peller av blindveien...trenger jeg å bytte dyse da? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja du må sette på ca 10-15% større dysenummer enn originalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå