Pysj Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den første mobilen som skal kjøre Googles operativsystem har sett dagens lys. Les mer Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skuffa!!! Hater sånne tlf med qwerty, og nummertaster sammen på fronten. Skulle heller hatt sånn som HTC S710 og S730. Men ellers virker det som en spennende mobil da, ikke minst OS. Liknet på en blackberry, eller en sånn Hp greie! Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skuffa!!! Hater sånne tlf med qwerty, og nummertaster sammen på fronten. Skulle heller hatt sånn som HTC S710 og S730. Men ellers virker det som en spennende mobil da, ikke minst OS. Liknet på en blackberry, eller en sånn Hp greie! ehm.. qwerty tlfs er jo uber hot da.. htc modellene er bare tåpelige. <3 blackberry Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Driter i om det er "in" eller hva det er... Jeg syntes det ikke ser bra ut, tlf ender med å se mye bredere ut en det de trenger å være! Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syntes det høres merkelig ut at de ikke vil at telefonen skal kjøre Android på 3GSM, men vil kjøre den like etter at telefonen er vist på verdens største mobilteknologimesse. Syntes det er spennende at mobil-industrien fornyes! Men skeptisk til akkurat den biten - noen som vet om produsenten av telefonen tidligere har laget noen produsenter - eller ønsker de bare å være "først" ? Den ser jo veldig "2006" ut da (Klisje) Dere nevner tastatur på fronten og hvor bred den blir. Kan til dels si meg enig - liker ikke f.eks Nokia E61 typen - den blir litt for bred. Hvilke meninger har dere om i-mate Ultimate 8502 ? Som dere sikker ser av signaturen min så jobber jeg med i-mate og de ønsker alltid å vite hva markedet tenker om design, etc. Søk på google etter "i-mate ultimate 8502" så finner dere sikkert noen bilder.. Hvis jeg skal påvirke litt - når jeg først så 8502 telefonen på "tegnebrettet" minnet den meg om en stor/lang Texas Instruments kalkulator. Når jeg fikk den, for en tid tilbake, så ble jeg først skeptisk til tastene fordi de er plassert veldig tett. Men disse er "pyramide" formet slik at man lett treffer korrekt tast. Diverse pre-tests av telefonen når den ble presentert gav tilbakemeldinger ala "det beste tastaturet på en Windows Mobile telefon så langt" (av denne typen). Man finner aldri en telefon alle er fornøyd med, og slik vil det alltid være. I såfall ville telefon-markedet hatt veldig få modeller kundene kunne valgt i fra Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kanskje stilig at den skal kjøre Google sitt os, men bort i fra det, ville jeg holdt meg borte fra et så traust og dette oppbrukte designet som jeg håpet muligens var over. Men så det ikke så lett å plassere qwerty-taster på en nyskapende og fin måte. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lovende plattform, men telefonen var ikke pen. Må vel vente 1 år før det kommer skikkelige Android-telefoner. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg