Fritz0r Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Cadillac har tatt mange på sengen under årets Detroit Auto Show (D.A.S.) Grunnen er denne lekkerbisken de kaller CTS Coupe Concept, En 2 dørs coupe av den poppulære CTS Sedan, men det som skiller seg er hva disse bilene deler, eller ikke deler.. Begge modeller skal dele følgende saker: Instrument panel, dashen, hovedlykter, forskjermer, og grill, alt anet er eget for begge modeller. GM har ikke offisielt sakt at denne skal komme i produksjon, men skal man bedømme det etter frem møte og nysjerrigheten til folk, så virker det som om GM kanskje kommer med denne bilen. Pris er estimert til: $40,000 ***Oppdatering: 20.01.2008 Da har Cadillac bestemt at bilen skal settes i produksjon, og forventes og selge mellom 15 og 20.000 biler. Produksjons modellen får ny front, som skal nedtones noe og en ny bak ende, bilen skal selges i 2009 som 2010 utgave. Kilde med flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2008/01/det...c_surprise.html **20.01.2008 kilde for oppdatering: http://www.thetorquereport.com/2008/01/cad...oncept_wil.html -**Editert etter tips fra Huffadhemi, takk. Endret 21. januar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Carman Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dirrekte stygg etter min mening.. interiøret var ikke fult så illle! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bilen var snasen, den. Og som jeg har nevnt tidligere, interiøret i disse Cadillacene er meget stilig. Endelig noen amerikanere som har skjønt det! Kanskje de har fått noen gulltips fra gutta i Trollhättan, hehe? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 artikkel oppdatert. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fronten var herlig, men baken var alt for høy Ellers må jeg si meg enig med OML når det gjelder interiøret i nyere Cadillacer. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 artikkel oppdatert. Jeg tar en i sort/sort tenker jeg. Om 31 år, da er den veteran. Btw.'front støt demper' som du skriver i første posten skal være 'forskjermer' (front fenders). Fortsett med ISPY postene, morsomt å lese om ymse i bilverden. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå