Gå til innhold

Skal du på impuls 2008 i trondheim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som gnostiker har blitt fortalt av kristne at jeg er en kjetter.

Du mener agnostiker?

Akkurat som Ateisme er uten teisme, er Agnostisk uten gnostisme, så nei, han mener nok absolutt ikke det.. :p

 

Jeg oppfatter Ba'al-Sebul som litt av en skrue, men er det en ting han virker sikker på, er det hva han er/tror/vet/mener. :)

Lenke til kommentar
Jeg som gnostiker har blitt fortalt av kristne at jeg er en kjetter.

 

Du mener agnostiker?

 

En annen ting: Hvordan kan speaking in tongues forklares dersom det ikke er en Gud? En bekjent teolog sier det er et av de sikreste bevisene på at det er mer mellom himmel og jord.

 

Jeg som gnostiker har blitt fortalt av kristne at jeg er en kjetter.

 

Du mener agnostiker?

 

En annen ting: Hvordan kan speaking in tongues forklares dersom det ikke er en Gud? En bekjent teolog sier det er et av de sikreste bevisene på at det er mer mellom himmel og jord.

 

Nøkkelordet er teolog :) Trenger ikke si noe mer enn det. Blir akkurat det samme som at Kent Hovind mener at hvis en øgle vokser i 600 år, blir den til en dinosaur, og vips, så har vi forklart dinosaurrestene.

 

Forresten, hvor mange pleier å møte opp hvert år?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Hvordan kan speaking in tongues forklares dersom det ikke er en Gud? En bekjent teolog sier det er et av de sikreste bevisene på at det er mer mellom himmel og jord.

Jeg ser ikke på glossalia som noe annet enn oppstemt tale, hva jeg har hørt gir ingen indikasjon på Logos. At Gry Jannicke Jarlum har skrevet en bok (Du er jeg) med automatskrift er langt i fra noe bevis på at det er noe der ute, at en trønder senere forteller hvordan han ble parret med Jarlum ombord på den nevnte farkosten styrker ikke saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...