Dahl Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 WiDrive er en ekstern harddisk med god støtte for nettverksstandarder. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Snakker vi WarTorrenting her? Jeg kan ikke se noen annen bruk for denne enn å snylte på gratis WIFI. Endret 15. januar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 WiDrive er en ekstern harddisk med god støtte for nettverksstandarder. Les mer Kan tenkes at det kan bli 100GB på den 1,8" og 250 GB på 2.5" disken. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Snakker vi WarTorrenting her? Jeg kan ikke se noen annen bruk for denne enn å snylte på gratis WIFI. virker slik, kan se nytte av en slik disk om du skrur av pc om natta og ønsker å la nedlastingen fortsette, men da kunne den like godt brukt en 3.5" disk og droppet bateriet, siden de snakker om lading regner jeg med at denne har batteri og vil virke i jakkelomma eller hanskerommet i bilen. Har den program som automatisk knekker passord i trådløse nett? Da hadde den vært rimelig ekstrem. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hadde vært fett å gå rundt i byen med torrents kjørende i lomma. "Is that a fully self-contained torrent-system in your pocket, or are you just happy to se me?" Magne: Kjører den linux tar det nok ikke mange dagene før ophcrack. etc. er klare for denne. Endret 15. januar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
crazygeit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har sett noe lignende en gang for lenge siden.. Tror jeg leste det i et pc blad eller noe. Denne Den har riktignok ikke trådløst og ikke batteri heller. Men allikevell, dette er ikke noe helt nytt Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Om den hadde en tracker OG klient så hadde den vært kjekk å ha til events hvor man vil distribuere noe kjapt over WIFI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå