Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ikke rart dagens unger blir kriminelle med slikt skvip....if only they would let CM Punk and the SES into their hearts , Pepsi is where it's at *humrer* Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ultra selger vanilla coke. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En bunnpris og gourmet selger det i Trondheim. Var i USA for akkurat et år siden og da hadde de Vannila Coke i butikkene. Skal dit igjen i sommer og se om jeg får tatt med meg litt hjem. Noen som vet om det er mulig å ta med burs på flyet i bagasjen som man sender? Og evt hvor mye? OG hvordan blir det med lufttrykk etc? Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kan jo putte dem i en pappeske med bubble wrap , kanskje ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Lufttrykket i bagasjerommet er jo det samme som inni flyet, så det er ingen farer for at noe med kullsyre i skal eksplodere der. Det eneste måtte være ristingen i så fall. Du kan jo sjekke med SAS eller et annet norsk selskap å høre hvilken policy de har med slikt. De har jo hunder og katter i bur i lasterommet også, tross alt. Endret 11. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du får den på Meny, Ica, Ultra, Smart Club og enkelte Coop Obs. Alle steder med delikatesseavdelinger og importerte varer har Vanilla Coke. Relativt enkel å finne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Ja, ser egentlig ingen vits å styre med å importere selv. Flere butikkjeder bruker Lorentzen Import allerede og har haugevis av brusen. Du kan vel heller prøve å bestille fra dem direkte. De har bare 0,33l bokser, ikke plastflasker, da. Det tror jeg var en av de faila testprosjektene til Coca Cola Norge. Endret 11. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja, ser egentlig ingen vits å styre med å importere selv. Flere butikkjeder bruker Lorentzen Import allerede og har haugevis av brusen. Du kan vel heller prøve å bestille fra dem direkte. De har bare 0,33l bokser, ikke plastflasker, da. Det tror jeg var en av de faila testprosjektene til Coca Cola Norge. Feil. 0,35L-bokser Alt er større i USA. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er det mulig å få kjøpt vanilla cola zero i norge eller sverige? *Skriveleif Endret 23. februar 2011 av buundi Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det mulig å få kjøpt vanilla cola zero i norge eller sverige? *Skriveleif Ikke i Norge, i hvert fall. Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Den selges i Brønnøysund på Rema 1000 for 23 - 25 kr, bruker å kjøpe når jeg kan. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kan kjøpe en tolvpakning på Yummy Heaven i Oslo, eller en boks for 15,- samme sted. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Selges Vanilla Coke på Rema 1000 i Harstad, og på Abisko rett over svenskegrensa har de både vanlig og zero vanilla coke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå