Petoah Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For noen år siden ble det solgt Vanilla Coke i Norge, det ble fort slutt og siden har jeg ikke sett det. Verken her på bygda eller i hovedstaden vår. I følge wikipedia er Vanilla Coke re-introdusert og kommet i produksjon siden 25. mai 2007. Er det noen som har sett det i det siste? Noen som vet om en plass på nett jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke sett den på flere år, verken her eller i utlandet. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Etter at den forsvant her i Norge, var jeg en tur i England. Der hadde de den, men året etter hadde den forsvunnet derfra og.. Ingen som vet av en nettbutikk som selger brus? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sjekk ut ebay.com Skulle ikke forundre meg om du får tak i vanilla coke. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 vil bare si det at det å bestille vanilla coke så er det prøvd ut... jeg fikk meg en sjokk mail fra senderen om at det ville koste 120$ for en kasse vanilla coke... , så den ble fort avbestillt , så det å importere drikkevarer er ikke så fornuftig, for oss med o,- på konto forresten ... de selger pepsi vanilla i usa , kanskje det finnes i sverige danmark, tyskland ... ?? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du kan jo bare lage en vanilla-float. Tilsett vanilje-is til colaen din. wiki-artikkel om det her Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha æsj, husker den vaniljecolaen. Værste jeg har smakt! Men en veninne drakk den nettop når hun var i Usa tror jeg ^^ Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vanilla Coke var stygg som juling ja, men er det noen her som har smakt Cherry Coke? Et spark i skrittet er nesten mer behagelig Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Cherry Coke? Finnes det? :O hvor mange coletyper finnes egentlig? Kaffe, vanilje, sitron, kirsebær, ... Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hey, hey! Ikke stjæl tråden min! Denne er av og for Vanilla Coke-entusiaster. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ops, sorry! Men vil du ikke vite hva slags brødre og søstre vanilla coke har? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Stol på meg, det har jeg all kjennskap til! Les wikipedia.org Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Massevis av Vanilla Coke her i statene, smaker ikke så forferdelig som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Av alle jeg kjente, så var det kun meg og en annen som likte Vanilla Coke... Tok litt tid å venne seg til smaken, men så forsvant den uheldigvis.. Regner med at det var dårlige salg som fikk den borte fra det norske markedet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg likte Vanilla Coka også veldig godt. Synd at de sluttet med den så fort. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Massevis av Vanilla Coke her i statene, smaker ikke så forferdelig som alle skal ha det til. Damn, du skal kjøpe med til meg, jeg var forelsket i den brusen når den var her i Norge. 2 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skulle gitt 50,- kr halvlitern om jeg kunne fått tak i det. Er så sykt godt. En kamerat var i tyskland Julen ifjor, da husker jeg han kjøpte med 2 stk 1.5 litere Ble beste jula det.. Lenke til kommentar
Vanilla_coke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Yepp http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?It...p;CategoryID=12 http://www.fulcola.com/showcola.asp?id=55 http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/index.p...cope_short#3438 Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I spania hadde de lakriscola og jordbærsprite. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Alt kan selvsagt kjøpes hvis man bare er villig til å betale for det. I Ebay-butikken Katies Kandies and More finner man et godt utvalg av amerikansk brus, blant annet Vanilla Coke Zero. Hun tar helt sikkert inn vanlig Vanilla Coke også hvis du sender en mail og spør. Selv bestilte jeg for et par dager siden en 12-pack Dr Pepper Cherry Vanilla fra Katies. Dette kom på totalt 48 dollar inkludert frakt. Grunnet den lave dollarkursen ble det faktisk ikke mer enn 239 norske kroner, altså rundt 19,90 pr boks. Det er faktisk billigere enn colaen på Statoil. Gleder meg til å smake denne siden jeg er en stor Dr Pepper fan. En annen ebay-butikk som har spesialisert seg på salg av brus er Soda Emporium. Disse har et kjempeutvalg i brus, deriblant Vanilla Coke. Prisen på frakt er imidlertid noe høyere her. Ellers er det godt å se at det er flere enn meg som savner denne geniale brusen. Det gjelder forsåvidt mange typer brus som vi dessverre må se langt etter her i Norge. Mmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå