MaSo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Heisann Noen som har noen bra tips til ny kjøler til Q6600 min? Har for tiden kun orginal kjølern og den fungerer heller dårlig Den klarer ikke og kjøle nok og bråker som vanlig fra intel alt for mye Forøvrig så har jeg et Asus Striker Extreme HK Endret 15. januar 2008 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bestilte meg ny i dag, https://prisguiden.no/product.php?productId=58442 Spent på hvordan den blir, kan poste temperaturer etter litt testing. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Bestilte meg ny i dag, https://prisguiden.no/product.php?productId=58442Spent på hvordan den blir, kan poste temperaturer etter litt testing. Ok bestiller den og satser på det beste Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor mye penger skal du bruke? Se på Thermalright Ultra Extreme. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor mye penger skal du bruke? Se på Thermalright Ultra Extreme. Den ser litt stor ut, også selges den ikke på komplett (bedriftskjøp) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bestilte meg ny i dag, https://prisguiden.no/product.php?productId=58442Spent på hvordan den blir, kan poste temperaturer etter litt testing. Ok bestiller den og satser på det beste sikker på at du ikke heller vil gå for 12cm vifte modellen? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den er god den der, men 120mm versjonen er bedre! Thermalright Ultra 120 Extreme er den beste. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 De som har et asus striker extreme vet at det er liten plass til til større cpu kjøler, tror ikke det er plass til en 120mmvifte + kjøler der Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ah, ja det har jeg også hørt. Har nok bare et Asus P5k jeg, ser ikek funksjonen i å kjøpe noe X38-greier. En del mindre heatsinks der. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bestilte meg ny i dag, https://prisguiden.no/product.php?productId=58442Spent på hvordan den blir, kan poste temperaturer etter litt testing. Ok bestiller den og satser på det beste Har sett tester både på den forrige modellen med 2 heatpipes og denne modellen. Den forrige fikk mye skryt, og den nye nå ser ut til å ligge enda noen grader lavere. Det kan bare bli bra. Dessuten tar den ikke så absurd mye plass som f.eks. Zalman(9700) og Ultra 120. Min skal også på Asus P5K forresten. Endret 16. januar 2008 av Pop Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har CNPS9700LED på min P5K, passer fint den, masse plass rundt, ikke antydning til plassproblem engang. Men skal oppgraderes til Ultra120! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har CNPS9700LED på min P5K, passer fint den, masse plass rundt, ikke antydning til plassproblem engang. Men skal oppgraderes til Ultra120! Har du sjekket hva som er potensiell temperaturforskjell? Lite poeng i å gå ned 1 grad eller noe... Skulle tro 9700 kjølte mer enn godt nok. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Etter hva jeg kan se så er det vesentlig mindre plass rundt CPU på et striker extreme enn hva det er på et P5K Det er bare hva jeg syns etter å sammenligne bildene, har ikke sett et P5K i virkeligheten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor P5K Deluxe Striker Extreme Endret 18. januar 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det stemmer! De dyrere har heatpipes som bygger høyere opp og hele veien rundt, det kan begrense deg ganske mye, så hvis du virkelig vil noe må du ofte bytte heatpipes. =/ Billig er best! ^^ Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da har jeg fått gjort noen tester. På 3,2GHz (355x9, 1,3v vcore) ligger den på ca 45 grader load. Må si meg godt fornøyd med kjøleren, og jeg har kanskje litt å gå på ennå, siden jeg neppe var helt optimal med kjølepastaen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det stemmer! De dyrere har heatpipes som bygger høyere opp og hele veien rundt, det kan begrense deg ganske mye, så hvis du virkelig vil noe må du ofte bytte heatpipes. =/Billig er best! ^^ Er ikke nødvendig at de dyre har høye heatpipes, du kan f.eks se dette på Asus P5k Premium/deluxe, dette er jo et ganske dyrt kort men det har allikavel ganske små heatpipes. Det stemmer! De dyrere har heatpipes som bygger høyere opp og hele veien rundt, det kan begrense deg ganske mye, så hvis du virkelig vil noe må du ofte bytte heatpipes. =/Billig er best! ^^ Er ikke nødvendig at de dyre har høye heatpipes, du kan f.eks se dette på Asus P5k Premium/deluxe, dette er jo et ganske dyrt kort men det har allikavel ganske små heatpipes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå