xelerator3t Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 som topic sier..jeg ringte min lokale butikk og spurte etter isopropanol.. det hadde dei ikke, så sa han at dei hadde ISIpropanol på 1liters flaske Blå veske.. noen som vet om det ska gå fint å bruke den? aldri hørt ordet isipropanol før.. takker for svar! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ingen anelse hva ISIpropanol er for noe... men stikk innom nærmeste bensinstasjon, der finner du ISOpropanol.. det er kunn det jeg bruker til rensing av cpu/gpu og kjølere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Eventuelt stikk innom et apotek og kjøp ren Aceton. Det er finfint til å rense kjølere/IC-er/CPU/etc. med Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har ingen anelse hva ISIpropanol er for noe... men stikk innom nærmeste bensinstasjon, der finner du ISOpropanol.. det er kunn det jeg bruker til rensing av cpu/gpu og kjølere. Har dei isopropanol på dei fleste bensinstasjoner ? sånn standar at dei har? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ISIpropanol? haha, nå har jeg hørt det og. Dra på bensinstasjonen å kjøp kondensfjerner. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jau. Isopropanol er tingen. Det kan hete blårens og. Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) høres bra ut..får ta å sjekke ut idag trur jeg kjøper kondensfjerner Endret 15. januar 2008 av xelerator3t Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Både Isopropanol og Aceton er fettfrie og kan trygt brukes Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 bruk hansker, i alle fall blå isopropanol er kreftfremmkallende Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I såkallte "Cleaning Kit" for 3.5" floppy, inneholder den lille flasken ren Isopropyl alcohol. Biltema bl.a. selger vel fortsatt slike for en billig penge. (illu.) Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) bruk hansker, i alle fall blå isopropanol er kreftfremmkallende brukte ikke hansker på kondensfjerner..går vell bra det meste er vell kreftframkallende den dag idag Endret 16. januar 2008 av xelerator3t Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selv bruker jeg kondensfjerner kjøpt på Statoil på jobb. På flaska står det noe som "99.xx% isopropanol" så jeg tror det går bra Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det har veldig lite og si. det eneste som er viktig er at det er fett fjernende nesten alt som har et serkt innhold av acohol er også fettgfjernede, du kan foreksempel bruke sprit. men noe som også fungerer er tynner eller whitesprit ol. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke bruk whitesprit, den er ikke fettfri. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 bruk hansker, i alle fall blå isopropanol er kreftfremmkallende Det er kreftfremkallende å leve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå