Gå til innhold

mulig å endre kreatin-rutinene?

Anbefalte innlegg

På esken av alt jeg har tatt kreatin har det stått at du skal ta 1 "dose" 30min før frokost, og så(helst 8timers mellomrom) 30min før trening igjen. Nå har det seg sånn at jeg jobber alltid kveldsskift, noe som fører til at jeg må trene om morgenen. Det sier seg selv at jeg ikke rekker 8 timers mellomrom mellom di to doseringene.

Det jeg lurer på er om jeg vil få samme effekt av å ta en ny "dose" etter jobb, på kvelden, eller er det noen spesiell grunn til at en skal ta det før frokost og ikke før f. eks kvelds?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh... kreatin fungerer IKKE? skal ta meg tid til å lese tråden senere, men akkurat nå må jeg spise lunch og lar denne IDIOTISKE påstanden ligge død så lenge. Om det ikke funker på deg, ok, men for meg funker det. Du vet at kreatin har forskjellig effekt på person til person? Du vet at det ikke er et treningsprogram som fungerer som en fasit(selv om det finnes noen som fungerer veldig bra til mange forskjellige)?

Håper noen andre har mer konstruktive innlegg..

Lenke til kommentar

Hva slags kreatin er det snakk om her? Hvis det er en eller annen variant av vanlig kreatin monohydrat, så er det ikke så veldig nøye når det taes, og om det taes sammen med, før eller etter mat. Ta f.eks. morgen og kveld, eller hvis du vil ha en dose rett før trening, så kan du jo ta en dose rett før trening og en om kvelden på treningsdager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...