Gå til innhold

salg av skjermkort hva kan jeg forlange?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å gi et nøyaktig svar på spørsmålet. Pris vil uansett avhenge av kjøper.

Kortet yter da betraktelig dårligere enn 3850 256MB versjonen som nå koster ca 1200 kroner. Og er ganske på linje med 1950 pro(900 Kr) og 7900GT Lenke

Ytelsesmessig og med tanke på at det er brukt i 2 år vil jeg si ca halve prisen av et 3850 altså ca 600 kroner.

Lenke til kommentar
Vanskelig å gi et nøyaktig svar på spørsmålet. Pris vil uansett avhenge av kjøper.

Kortet yter da betraktelig dårligere enn 3850 256MB versjonen som nå koster ca 1200 kroner. Og er ganske på linje med 1950 pro(900 Kr) og 7900GT Lenke

Ytelsesmessig og med tanke på at det er brukt i 2 år vil jeg si ca halve prisen av et 3850 altså ca 600 kroner.

takk får tipset sjekka netopp ny pris på multicom og der koster det tru det eller ei 3441kr inponerende at det holder seg sånn i pris

Solgte x1900xt 256MB for 600kr + frakt,

da skal vel den her ligge nærmere 500 tror jeg

tror jeg skal få mere får det det koster fortsatt kr 3441på multicom så det er jo ikke ett dårlig kort vil jeg jo si eller hva?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis feilprising. Produkter som blir erstattet av bedre og billigere skjermkort vil "dø ut" da de ikke produseres lengre, og og vil derfor ikke følge prismarkedet som andre skjermkort, og vil derfor være nærmest "låst" på et unormalt høyt prisnivå.

Gjelder da spesielt gammle toppmodeller.

Slike priser/produkter er det ingen vitså bruke som noe utgangspunkt uansett, da du godt kan si at de har falt uttenfor markedet og lever sine egne liv. :p

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Jeg kan garantere deg at det er en feilprising!

jeg har sent en e-post til multicom og tru det eller ei de er den rette prisen som jeg har oppgitt

Jepp det stemmer nok. Er jo også en god del butikker som ikke oppdateres så grundig. Noen selger jo core 2 x6800 til 8000 eller noe :p

sant det det tar av og til extremt lang tid å få oppdatert sidene til enkelte nettsider

Lenke til kommentar

Du står selvfølgelig fritt til å legge ut kortet til den prisen du ønsker.

Hva personer har forsøkt å fortelle deg er at prisen hos multicom ikke gjenspeiler verdien på kortet.

Kortet har ingen verdi bortsett fra akkurat hva det yter og kan brukes til.

Jeg må spørre deg; synes du det er rimelig å selge et kort som er 2 år gammelt og yter ca halvparten av et 8800GT, som koster fra ca 1600 kroner til kanskje 2000 kroner? På toppen av det hele støtter korte ikke nye ting som f.eks DX10.

Lenke til kommentar
Du står selvfølgelig fritt til å legge ut kortet til den prisen du ønsker.

Hva personer har forsøkt å fortelle deg er at prisen hos multicom ikke gjenspeiler verdien på kortet.

Kortet har ingen verdi bortsett fra akkurat hva det yter og kan brukes til.

Jeg må spørre deg; synes du det er rimelig å selge et kort som er 2 år gammelt og yter ca halvparten av et 8800GT, som koster fra ca 1600 kroner til kanskje 2000 kroner? På toppen av det hele støtter korte ikke nye ting som f.eks DX10.

det skal jeg være helt enig i selv om mitt kort er en gammel topp model så regner jeg ikke å få mere en sånn ca400-800 kr og det må jeg jo si at jeg føler det er vert hadde ikke noe problemer med å spille crysis med alt på det høyeste som jeg kunnefår jeg har jo ikke støtte får directx 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...