L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det begynner så bra med trådstarter som spør et "uskyldig spørsmål: Hei! På mamma sin gamle datamaskin er det et kjempearti spill som heter Serious Sam The first encounter. Skulle gjerne fått det overført på min egne pc på et eller annet vis! Det har ingenting med piratkopiering hvis dere skulle tro det... Har prøvd å sende det som e-post men MSN blokker bare innholdet og jeg aner ikke hvordan jeg fikser det... Han får så beskjed om at han må brenne det ut på en cd. Kort tid etter kommer denne posten: Hei! Nå har jeg brent spillet over på en plate. Men når jeg skal starte det kommer følgende meldinger: "Elementet SeriousSam.exe som denne snarveien referer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. Vil du slette snarveien? [Ja] [Nei]" Trykker jeg [Ja] kommer denne meldingen: "Kan ikke slette SeriousSam: Filene på denne CD-ROM-stasjonen er skrivebeskyttet. Du kan ikke kopiere eller flytte filer til denne CD-ROM-stasjonen. [Ok]" Hva skal jeg gjøre? Noen kopierte visst bare snarveien Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Blir frustrert over nybegynnere som alltid gjør det der Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi har alle vært der. Men au, det gjør likefullt vondt langt inne i roten av sjelen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Han fikk da til og brenne da. Stort pluss for innsatsen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Han fikk da til og brenne da. Stort pluss for innsatsen. Ja, du har et poeng Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er jo et bra spill og. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Wups Jeg ble visst et gullkorn Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Wups Jeg ble visst et gullkorn Stolt eller? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Way to go, pal Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Husker tiden da man selv puttet kun .exe filen på en USB brikke og kopierte den over til en annen pc ^^ Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 :) Har jeg ikke grunn til det? ? Klarte faktisk å overføre spillet (egentlig ikke) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker tiden da man selv puttet kun .exe filen på en USB brikke og kopierte den over til en annen pc ^^ Jeg husker tiden da man gjorde tilsvarende, bare med en diskett. USB er nymotens. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 off..husker nå du måtte bruke 20 disketter på et stoort spill som var på hele 30MB.. disc inn disc ut Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det var tider det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 haha gjort det samma sjøl men med diskett Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg husker den tiden hvor man kunne kopiere en ett spill bare å kjøre den gjennom en kassetspiller i rec modus... Ah commodore 64 var livet. Det var den tiden hvor grafikk var oppskrytt eller som vi i dag vil si, ikke eksisterte. Datidens grafikk er nåtidens matrixskjermer Endret 19. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Føler meg utenfor ... oldiser Neida Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Klassisk >.< kunne tenke meg flere som hadde prestert å gjøre den feilen er jo latterlig hvis du ikke forstår at du prøver å installere en fil på 10kB i stedet for kanskje 700mB + Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Helt sykt bra gullkorn -.- Er ikke alle som er like flink med data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå