DonKristo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg så her for noen uker siden på tv, tror det var på tv6, ztv elns. en serie som jeg ikke husker navnet på lengre. Den var utrolig bra tegnet. Husker ikke om det var engelsk eller japansk. Det eneste jeg husker godt var en scene med en dame som hadde et "koffertmaskingevær" og drev å skjøt masse folk rundt seg på en bar. Det stod to små gutter å så på og. Og når skytingen var ferdig ville ikke den ene gutten gå til hu dama elns... Så spørsmålet er: Vet du hvilken serie dette er? Den gikk i mange episoder utover kvelden... Fant det ut... Det var black lagoon:P Endret 15. januar 2008 av DonKristo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Litt kjedelig at det kommer ut så tregt bare. 14 kapittel oversatt hittil. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Litt kjedelig at det kommer ut så tregt bare. 14 kapittel oversatt hittil. Sant nok... Ganske kul serie:P Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg så her for noen uker siden på tv, tror det var på tv6, ztv elns. en serie som jeg ikke husker navnet på lengre. Den var utrolig bra tegnet. Husker ikke om det var engelsk eller japansk. Det eneste jeg husker godt var en scene med en dame som hadde et "koffertmaskingevær" og drev å skjøt masse folk rundt seg på en bar. Det stod to små gutter å så på og. Og når skytingen var ferdig ville ikke den ene gutten gå til hu dama elns... Så spørsmålet er: Vet du hvilken serie dette er? Den gikk i mange episoder utover kvelden... Fant det ut... Det var black lagoon:P Når du vet hvilken kanal og kloke slet den går, så se i avisen da... Er ikke det mye letere? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ehm.... Kanskje litt sent ute med svaret ditt?? Iom. at jeg allerede har funnet det ut?! Dessuten sendes det masse animeserier etterhverandre på forskjellige dager. Og det er som oftest forskjellige serier først... Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ehm.... Kanskje litt sent ute med svaret ditt?? Iom. at jeg allerede har funnet det ut?! Dessuten sendes det masse animeserier etterhverandre på forskjellige dager. Og det er som oftest forskjellige serier først... ok jeg er ikke her så ofte egnetlig... bare ser innmellom om hva som er ute Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe! Artigkar du.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå