Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste i syden....

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting.

Jeg er helt ny på siden her, så hei forresten...

Hvordan hadde dere reagert om deres kjære hadde vert i syden uten deg?

Min kjæreste er nå i tenerfie i 2uker uten meg, han dro i går morges, å jeg merker i dag at jeg er ensom og savner han noe vanvittig.

jeg stoler på han, men vet at han kameraten han reiser med er på jente jakt denne turen.

Vi har ikke vert sammen mer enn halvannen mnd, men vert gode venner lenge og holdt på veldig lenge før vi ble sammen.

Han bestilte denne turen da vi var venner, så jeg har vel egentlig ikke noe jeg skulle sagt, og oppriktig håper jeg at han stor koser seg og kommer hjem med masse ny energi.

men hvordan hadde dere tatt det om deres kjære hadde dratt på syden tur med en kompiss i 2 uker?

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har han nettopp ringt meg, det var godt.

Han hadde vert på strippebar. jaja

gutter er gutter...

Ikke første stedet jeg hadde vært, men vi er da forskjellige :p

Du har ikke noe å være redd for. Stoler du på han så er det en grunn til at du gjør det. Og jeg sier HVIS som i teoretisk smaband. Hvis han skulle finne på noe tull der nede så er det bedre at du får den i trynet nå enn om 5 år da dere har unger og lån ;)

Men personlig så hadde jeg ikke vært redd siden hvis jeg hadde stolt på personen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde reagert mye mer på "ikke kjæreste i syden", om du skjønner.

Altså hadde jeg reagert mye mer på om kjæresten min mislikte at jeg ferierer med kamerater, det være seg syden, fjellet eller polen.

Jeg ville ikke godtatt noen syting på det området, og syter selvsagt ikke selv heller. Klart hun må få lov å feriere med venninner og kamerater, det har hun allerede gjort. Forrige fruen var på interrail en måned med venninner.

Separat ferie kan være sunt det. :)

For all del, ikke dermed sagt at jeg ikke kan bli syk av savn.. Så det kan jo være OK å legge sine separate ferier til ca samme tid.. :)

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe værre enn kjerringer som maser på gutten sin som er på gutteur. Ikke plag han, la han ringe deg osv.

Hvis du ikke maser og lar han gjøre litt som han vil blir han ikke lei maset og finner en "vennine" som ikke maser ;)

just my 2cents

Lenke til kommentar

Pernille85: nå vet ikke jeg hvor gammal han er, men om han er alt fra 15-25 så vil strippebar være det mest naturlige å oppleve i syden, vil jeg påstå.. tror ikke akkurat han får sterke følelser for ei dame som kler av seg alt for 10 NOK... if you catch my drift? ;P boys will be boys..

Lenke til kommentar

Du skriver at du har kjent han en god stund før dere ble sammen, med andre ord vet du vel hvordan han behandler jenter? Hvis han ikke har noe historie med å være en drittsekk, tviler jeg på at han plutselig skulle bli det nå! Tenk heller på den solguden som kommer hjem fra syden om to uker :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg hadde vel vært glad om det are gikk to uker mellom hver gang jeg så kjæresten min. Det at han drar på feire? Vel, du sier jo selv at den var planlagt før dere ble sammen, og at det var lite å klage på. Strippeklubb er en naturlig ting å gå på når man er på guttetur - men som underholdning, ikke for å kjøpe seg tilleggstjenester på bakrommet. Det blir sikkert litt kjipt for typen din å gå ut innimellom også. Han kommer til få jobben med å prate med den stygge venninnen, mens kompisen hans prøver seg på den heite. Du vet sikkert bedre enn oss hva slags fyr han er. Noen synes ONS og sjekking på byen toppen av lykke, andre foretrekker å ha en kjærest å kose med. Er han en ålreit fyr er han uansett ikke utro.

Lenke til kommentar

hadde det ikke vert for at jeg må være hjemme etter 17.00 for da er det m,iddag og stell og legging av sønnen min så hadde jeg nok funnet på mer... men, så er det nå sånn da at jeg må være hjemme, å da går dagene enda saktere enn hvis jeg hadde kunnet funnet på noe.

jeg skal heldig vis jobbe hver dag fra torsdag til mandag, da går tiden fort:) men da er det jo enda en uke igjen til han kommer hjem.

uff!

men jeg vet han savner på meg, og jeg stoler på han.

er vel ikke det at jeg ikke stoler på han som er problemet, men det at jeg ikke får holde rundt han eller sitte i armene hans å se film på kvelden.... det er jo HAN jeg savner.

Han er forresten 23, noen her som spurte om det.

jeg VET han er en snill kar, å vet han ikke gjør noe dumt;) men han er mer sjalu enn det jeg er, så jeg vet han hadde sliti mer med å ha meg i syden enn det jeg har å ha han der;)

Lenke til kommentar
er vel ikke det at jeg ikke stoler på han som er problemet, men det at jeg ikke får holde rundt han eller sitte i armene hans å se film på kvelden.... det er jo HAN jeg savner.
Vet hvordan det der er ja. (Hvis man bytter ut "han" med "henne" da. ^^)

Fest, venner o.l. er jo en fin kur, men har man en unge og passe blir det kanskje litt vanskeligere å være spontan.

Lenke til kommentar
men hvordan hadde dere tatt det om deres kjære hadde dratt på syden tur med en kompiss i 2 uker?

Jeg er en "savner" så hadde savnet han veldig mye. Og så hadde jeg vært rimelig misunnelig for at han får kose seg i sol og varme, mens jeg måtte ha sittet hjemme i mørke og kulde. Sjaulsi hadde ikke vært noe problem, stoler helt og fult på han. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

At han reiser en tur til syden som i tillegg var bestilt før dere ble sammen må vel være greit?

Selv har jeg reist flere ganger rundt om etter jeg fikk kjæreste, uten at jeg tror hun er så nervøs for at det skal skje noe.

Klar jeg hadde ikke skrytt på telefon at jeg hadde vært på strippeklubb, men jeg tror uansett hun hadde tatt det fint.

Min erfaring er å si minst mulig som jeg vet kan gjøre henne nervøs når jeg er borte. Sier heller sånt når jeg kommer hjem igjen, så slipper hun å engste seg for at det skal "skje" noe.

Det værste som finnes er smørgutter som må rapportere hjem hver dag når man er på guttetur. Kan ikke drikke før etter klokken 23:00 fordi før den tid skal man snakke i telefon 1-2 timer med kjæresten, love at alt er bra osv.

Langveis; flott at du ikke ser kjæresten din på 2-3 uker. Om det er 10 mil, 50mil eller 500 mil spiller ingen rolle så lenge man ikke ser hverandre uansett. What do you think we can do about it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...