alkazelters Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tema sier vel det meste. Bruker nå en Salman kjøler og tempen ligger på rundt 55 grader... noen som veit om noen billige alternativer som kanskje kunne senke tempen under 50 grader? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Taisol sin "nye" "Heatpipe-kjøler" CMK702151A: www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CMK702151A koster ikkje skjorta (359,- + "shims") Funker fint hos meg - har litt "gjennomtrekk" i kassa, fra ASUS PC Probe har eg nå 37 grader på CPU og 30 på MB, har ca. 20 grader på rommet. Med "stressing" med Sandra CPU Burn-In stopper tempen på 43 grader på CPU, har 10 grader høyere i Bios. Bruker og Fanmate som reduserer vifteturtallet fra ca. 3300 til 2450 O/min. XP 2100 er vel en Palomino som generer mer varme enn min XP2600/333 så temperaturene blir kanskje høyere, men et skille på 5 til 6 grader mellom null arbeid og fullt arbeid burde være ei "kvittering" for at denne kjøleren får transportert bort varmen effektivt. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Takk for tipstet!Har selv vurdert denne (den ser jo bra ut:). Er bare litt usikker på om rørene kan rørr borti kondensatorene på hovedkortet(MSI KT4V). Noen som har peiling? ellers er jeg også lysten på flere forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå