Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

første kysset lett eller "vanskerlig"?

dan83

Anbefalte innlegg

Uansett når det gjelder å sjekke opp damer, så tror jeg 70% ligger i kjeften:)
1% i utseende, 10% i kjeften og resten i kroppspråk og holdningen din til "livet". Les PUA sin tråd, anbefales :)

tja, mulig du har rett!!

men jeg tror det går også en del på utseende, MEN først og fremst åssen man presenterer seg og hvor velsnakkende man er...er der jeg scorer dårligst(vet jeg)

Siden jeg har såpass lite erfaring, så blir jeg nesten helt skjelven i kroppen når jeg kommer i samtale med en pen jente! Føles unaturlig eller rart..blir sånn spenning der, jeg klarer ikke å slappa av nok:(

Pluss at det for meg ikke er så lett å snakke med jenter, siden jeg lissom ikke har mye å snakke med dem om:(

Vet det høres litt rart ut, men de fleste jenter har såpass annderleds interesser en det jeg har (dyr, natur og bilder) at det blir litt "unaturlig" når jeg skal prate med dem....vet ikke helt åssen jeg skal fortelle det!!

På byen så har jeg fått intrykk av at man nesten MÅ danse for å ordne seg dame, for alle gangene jeg har kommet i kontakt med dame på byen, så har jeg "ødelagt alt" ved at jeg ikke har vært med på danse gulvet:(

Nå som du sikkert er begynt og lese på PUA stoff, så kan jeg spare deg for litt lesing.

Pick up guruene sier: "Hold deg unna dansegulvet, det er en felle!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt førse kyss gikk veldig fint. Kyssingen var ikke noe problem, det var var vanskelig var å klare å stå i ro, fikk liksom en helt spesiell følelse samtidig som det virket som om knærne skulle svikte når som helst. Savner den følelsen, nå er liksom ikke et kyss så spesielt for meg lenger, noe jeg syns er litt synd.

Lenke til kommentar
Mitt førse kyss gikk veldig fint. Kyssingen var ikke noe problem, det var var vanskelig var å klare å stå i ro, fikk liksom en helt spesiell følelse samtidig som det virket som om knærne skulle svikte når som helst. Savner den følelsen, nå er liksom ikke et kyss så spesielt for meg lenger, noe jeg syns er litt synd.

Jeg også savner den følelsen. Skulle ønske alle kyss kjentes like bra og spennende ut som det første.

Til trådstarter, nei, det er ikke vanskelig med det første kysset. Sørg for å komme forholdsvis nært innpå ansiktet til jenta, om hun har lyst til å kysse så merker du det egentlig ganske bra og så går begge for det. Om hun snur ansiktet vekk uten å skyve deg vekk, prøv å begynne å kysse forsiktig på kinnet - det er ikke alltid at de mener nei ;) Ikke bruk for mye tunge... personlig synes jeg det er best å ikke bruke tunga så mye. Kysset en gang en jente som virkelig stappet hele tunga i kjeften på meg, var rett før jeg fikk brekningsreflekser. Hvordan du utfører kysset lærer du i løpet av de første sekundene, i alle fall hvis den du kysser ikke er helt elendig. Prøv å gjøre det samme som du kjenner partneren gjør hvis du er usikker.

Lenke til kommentar

Et triks som ALDRI har feilet meg: Når dere er veldig nære hverandre, ta håret hennes, stryk det og si noe som "du har veldig fint hår" .. Om jenta lar deg fortsette kan du garantert prøve deg på et kyss. Tar hun hånden din vekk, snur seg vekk e.l. bør du heller vente litt.

100% success rate for meg, i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Er selv 18 og fikk mitt første skikkelige kyss for et par uker siden på en fest, bare prøv å gjøre det samme som dama, det er ikke noe magi, har aldri hørt om noen som har blitt dumpa pga de er for dårlige til å kysse :p

Kan også si at jeg i et par år hadde problemer med få venner o.l. (bedre nå) så var ute av trening på dansingen (2-3 år siden sist) men fikk komplimenter på dansingen min. Bare gjør ditt beste, bare en vei å lære ;)

Lenke til kommentar
Men er relativt sikker på at det ikke er pgr av utseende mitt, siden jeg omtrent bare har fått posititive kommentarer der, er bare det at så fort jeg åpner kjeften så mister jenter interessen:(

Uansett når det gjelder å sjekke opp damer, så tror jeg 70% ligger i kjeften:)

Vi har det samme problemet kompis! :) Ordne damer er definitift ikke min ting heller!

Jeg utnytter rådene her inne godt! Tusen takk alle sammen!

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
hei

jeg er snart 25 år og må pinlig innrømme at jeg egentlig aldri har vært sammen med en jente:(

Det er ikke for det at jeg er stygg eller noe, men for det at jeg rett og slett ikke så flink med mennesker, spesielt jenter....tror jeg

Så spørsmålet er: Skal det mye til for å "drite seg ut" på det første kysset, jeg har nemlig heller aldri kysset en jente edru:(

Jeg er nemlig redd for at jeg skal komme oppi en pinlig situasjon og skremme vekk jenta, er jo litt flaut å si a man aldri har kysset noen når man er 24 år:(

Er redd for at jeg skal kysse dårlig, siden jeg aldri har gjort dette edru.....men når de kommer til resten, så tror jeg det kommer mer naturlig, er lissom bare det kysset som bekymrer meg en del!!!:(

Takker for alle svar:)

Go for it!!! Du vil angre mer på at du ikke gjør det, enn om du gjør det og det går dritt;)!!!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...