Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

første kysset lett eller "vanskerlig"?

dan83

Anbefalte innlegg

hei

jeg er snart 25 år og må pinlig innrømme at jeg egentlig aldri har vært sammen med en jente:(

Det er ikke for det at jeg er stygg eller noe, men for det at jeg rett og slett ikke så flink med mennesker, spesielt jenter....tror jeg

Så spørsmålet er: Skal det mye til for å "drite seg ut" på det første kysset, jeg har nemlig heller aldri kysset en jente edru:(

Jeg er nemlig redd for at jeg skal komme oppi en pinlig situasjon og skremme vekk jenta, er jo litt flaut å si a man aldri har kysset noen når man er 24 år:(

Er redd for at jeg skal kysse dårlig, siden jeg aldri har gjort dette edru.....men når de kommer til resten, så tror jeg det kommer mer naturlig, er lissom bare det kysset som bekymrer meg en del!!!:(

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en dame i kikkerten? :)

Mitt første kyss med kjæresten min var i ei trapp. Å du verden.. jeg var sykt nervøs.

Jeg hadde 'planlagt' det.. 'NÅ skal jeg gjøre det, på vei inn!!' Jeg stoppet og ga han et lite smask. Han fikk stoore øyne, og kyssa tilbake.

Har du ei på fløtern, så KOM IGJEN.

For all del.. Ikke hold igjen. Du vil angre i ettertid.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å være redd for ditt første kyss. Bare slapp av, kom deg i en komfortabel stilling og nyt herligheten. Hvis du ikke vet hvordan du skal gå frem, så er bedre å gjøre det enkelt enn komplisert framgang. Noen jenter foretrekker rett fram istedenfor en preken og tillatelse til å kysse.

Her er mitt eksempel: Var på besøk hos en venninne forrige måned. Da hun skulle hjem, spurte jeg hvordan vi kunne avslutte denne gode kvelden, og foreslo et kyss. Hu ble litt flau, men villig. Og dett var dett, vi skilte veier og jeg satt med et stort glis. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
ok

så dere alle mener egentlig at det kommer naturlig?

Jeg har hørt at noen gjør tabben med å stikke tunga for langt nedi halsen, eller at de bruke tunga for mye!?

Er dette noe jeg kanskje burde være obs på?

Det der med for mye tunge er noe man hører mye om, ja. Min erfaring er at du kan bruke leppene mye, og ikke ha tunga mye mer enn akkurat utafor dine egne lepper. Bevegelsen ligger også i kjeven, bruker du musklene i leppa for mye kan det bli ubehagelig. :)

Lenke til kommentar
Fuktige lepper, god ånde, snu hodet litt på sida, du kan også legge den ene handa bak øverst på nakken og gjennom håret hennes. Pust gjennom nesa, ikke hold pusten...

Ok, men det er egentlig tunge arbeidet som bekymrer meg mest....kommer dette naturlig?

Lenke til kommentar
Fuktige lepper, god ånde, snu hodet litt på sida, du kan også legge den ene handa bak øverst på nakken og gjennom håret hennes. Pust gjennom nesa, ikke hold pusten...

Ok, men det er egentlig tunge arbeidet som bekymrer meg mest....kommer dette naturlig?

Bare å gjøre det samme som hun gjør med tungen (eller nesten i alle fall)

Lenke til kommentar

Men er relativt sikker på at det ikke er pgr av utseende mitt, siden jeg omtrent bare har fått posititive kommentarer der, er bare det at så fort jeg åpner kjeften så mister jenter interessen:(

Uansett når det gjelder å sjekke opp damer, så tror jeg 70% ligger i kjeften:)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
... er bare det at så fort jeg åpner kjeften så mister jenter interessen:(

Der sa du det. Fleste jenter liker faktisk veltalende gutter som kan snakke for seg. Akkurat der er vi på samme sted. Klarer selv ikke helt å oppnå den muntlige kontakten jeg ønsker. Men det stopper ikke meg fra å prøve og du burde ikke la det gjøre heller. Jeg har et prosjekt gående nå, har begynt å trene igjen, og målet er å få mest mulig kontakt med jentene i gruppa mi.

Sett deg noen mål og jobb mot dem!

Lenke til kommentar
1% i utseende, 10% i kjeften og resten i kroppspråk og holdningen din til "livet". Les PUA sin tråd, anbefales :)

tja, mulig du har rett!!

men jeg tror det går også en del på utseende, MEN først og fremst åssen man presenterer seg og hvor velsnakkende man er...er der jeg scorer dårligst(vet jeg)

Siden jeg har såpass lite erfaring, så blir jeg nesten helt skjelven i kroppen når jeg kommer i samtale med en pen jente! Føles unaturlig eller rart..blir sånn spenning der, jeg klarer ikke å slappa av nok:(

Pluss at det for meg ikke er så lett å snakke med jenter, siden jeg lissom ikke har mye å snakke med dem om:(

Vet det høres litt rart ut, men de fleste jenter har såpass annderleds interesser en det jeg har (dyr, natur og bilder) at det blir litt "unaturlig" når jeg skal prate med dem....vet ikke helt åssen jeg skal fortelle det!!

På byen så har jeg fått intrykk av at man nesten MÅ danse for å ordne seg dame, for alle gangene jeg har kommet i kontakt med dame på byen, så har jeg "ødelagt alt" ved at jeg ikke har vært med på danse gulvet:(

Lenke til kommentar
Siden jeg har såpass lite erfaring, så blir jeg nesten helt skjelven i kroppen når jeg kommer i samtale med en pen jente! Føles unaturlig eller rart..blir sånn spenning der, jeg klarer ikke å slappa av nok:(

Pluss at det for meg ikke er så lett å snakke med jenter, siden jeg lissom ikke har mye å snakke med dem om:(

Vet det høres litt rart ut, men de fleste jenter har såpass annderleds interesser en det jeg har (dyr, natur og bilder) at det blir litt "unaturlig" når jeg skal prate med dem....vet ikke helt åssen jeg skal fortelle det!!

På byen så har jeg fått intrykk av at man nesten MÅ danse for å ordne seg dame, for alle gangene jeg har kommet i kontakt med dame på byen, så har jeg "ødelagt alt" ved at jeg ikke har vært med på danse gulvet:(

Høhø, du trenger virkelig å lese PUA sin tråd, eller noe liknende. Dyr, natur og bilder fungerer fint å snakke om det så lenge det ikke kun går på det. Dyr & natur er jeg selv veldig glad i, og det hender at jeg snakker med jenter om hva jeg føler når jeg går på fjelltur, eller om hvor søt og god hunden min er. Men det har ikke så mye å si hva man snakker om, det er mye(!!!) viktigere hvordan man sier det. Og der sier du selv at du sliter, at du ikke klarer å slappe av. Igjen, les pua sin tråd du :)

Btw, man behøver slettes ikke danse så mye som 2 sekunder for å få selv den fineste dama du kan tenke deg ;)

Lenke til kommentar

Høhø, du trenger virkelig å lese PUA sin tråd, eller noe liknende. Dyr, natur og bilder fungerer fint å snakke om det så lenge det ikke kun går på det. Dyr & natur er jeg selv veldig glad i, og det hender at jeg snakker med jenter om hva jeg føler når jeg går på fjelltur, eller om hvor søt og god hunden min er. Men det har ikke så mye å si hva man snakker om, det er mye(!!!) viktigere hvordan man sier det. Og der sier du selv at du sliter, at du ikke klarer å slappe av. Igjen, les pua sin tråd du :)

Btw, man behøver slettes ikke danse så mye som 2 sekunder for å få selv den fineste dama du kan tenke deg ;)

kan du være så snill å gi meg en link til denne tråden:)

Lenke til kommentar

Quicktips:

Finn deg en fersken og kyss i vei, god trening ;)

og det var _ikke_ en spøk.

1% i utseende

That's a lie! Eg kjenner bøttevis med folk som ikkje har noko mellom øyrene og ser ut som greske gudar, som har rålekre damer.

Ligger vel mer på 20 %

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...