Bruners Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, er det noen som har driver til trådløskortet i Elitegroup Green 732 ? Finner ingen ting på ECS sine sider eller andre steder, dette er da for Windows XP. Link til test Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) I testen står det at det ikke er noe wlan på maskinen. Tror søskenbarnet mitt har samme pcen, tror det er et broadcom kort som sitter i den. Endret 15. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Det er gitt ut to versjoner av denne modellen, en oppdatert med wlan, og det fungerer faktisk med standard kubuntu 6.1 installasjon. Hadde det vært mulig at du hørte med søskenbarnet ditt og fått tak i driveren for meg? Lenke til kommentar
sledgehammer12 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er gitt ut to versjoner av denne modellen, en oppdatert med wlan, og det fungerer faktisk med standard kubuntu 6.1 installasjon.Hadde det vært mulig at du hørte med søskenbarnet ditt og fått tak i driveren for meg? Hei, Jeg har hatt samme problemet. Fant drivere her http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Products/...D=1&LanID=9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå