Gå til innhold

Asus EEE, 2 GB og Linux? Vil ha XP! Hjelp noen?

nadezico

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Lenge siden sist jeg har vært på disse kanter. Har vært på ferie i Hong Kong og fått hendene mine på en Asus EEE. Har ikke så mye peiling på hvilken versjon det er, men 2 GB RAM fra OCZ er lagt i den. Har webcam og 4 GB lagringsplass og den er svart.

Men fikk høre i Hong Kong at hvis jeg vil installere Windows XP på den, så må det gjøres via usb pinne. Lagre Windows XP'en som ISO fil og kjøre installasjonen direkte fra USB pinnen. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i en slik XP? Og i beste fall hvordan jeg gjør dette?

Kan ta noen bilder av maskinen og laste de opp hvis noen ønsker dette. Den er liten som fy og lett å transportere på. Holder rundt 2 timer med film og maks volum på (Var på flyet og så Heroes hehe). Lyden er ikke galen på head set, men er skikkelig kjip med de innebygde høytalerne. Blir en vanesak med tastaturet ettersom tastaturet er ganske lite. Grei å se film på hvis en ikke tør å ta med en 17" laptop med på bussen og se film der.

Er åpen for alle tilbake meldinger!

- nadezico

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk ekstern cd eller dvd rom så legger du inn XP, enkelt og greit.

Har innstalllert Vista på min EEE på den måten og det fungerer utmerket.

Fikk endelig tak i en ekstern cd rom og fikk lagt inn XP. Og du kjører Vista??? Hvordan går det? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...