Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

smertefulle blemmer i underlivet

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Jeg sliter med veldig smertefulle blemmer i hele underlivet.

Det startet med at jeg gikk på en penicillinkur som jeg ikke tålte. Jeg fikk løs mage og irritasjon i anus.

Forrige gang jeg gikk på samme penicillinmerke skjedde akkurat det samme, men irritasjonen/infeksjonen? gikk over etter et par dager.

Nå er det over en uke siden jeg sluttet på kur, og smertene blir større og større.

Det startet som kløe og etterhvert svie. Mest rett utenfor åpningen. Etterhvert begynte det å svi når jeg var på do, og hvertfall når jeg tørket meg.

Kom fersk blod når jeg tørket meg en gang, men ikke noe problem etter dette. Men det svir noe helt sinnsykt, så de siste dagene har jeg ikke greit å gjøre annet enn å tisse på do.

Jeg har nå fått blemmer i anus, inni og utenpå. Jeg trodde det var hemorroider, så jeg smurte med krem mot dette.

Den var litt lindrende der og da, men er ingen forbedring. Tvert imot har disse blemmene spredd seg, rundt om i underlivet. Ett par utenpå de ytre kjønnsleppene, og ett par inni også.

De svir og klør om hverandre. Jeg smører med canesten og Scheriproct, mest for å lindre smertene, for det er ingen forbedring.

Det så ut som herpes-blemmer, for det har jeg hatt før. Men ingenting har sprekt(?) annet enn i anus, og etter hva jeg har skjønt så kommer ikke herpes der uansett? Hva kan dette være da?

Jeg har det siste halvåret slitt med MASSE virusinfeksjoner (kraftige hals – og bihulebetennelser), og gang på gang med penicillinkurer.. Vært hos legen minst en gang i måneden, og det er flaut at jeg må dra dit igjen. De nærmeste kaller meg hypokonder, så jeg vil helst unngå legebesøk. Dessuten er det ikke så kult å vise rumpa si til sin mannlige lege heller........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...