Kaare Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A - nForce2-SPP/MCP-T,1394, USB2.0, Dual LAN men det er jo ingen webshoppere som har det inne? Det har vel vært ute før? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du får vel bare smøre deg godt inn med tålmodighet og vente. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 For en drøy uke siden hadde komplett over 100 kort. Men det kortet er populært... av forståelige grunner. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg elsker dette kortet. kjørte det for første gang oppe i 205 fsb i går. ikke det minste problem med stabilitet, og etter bios 1002 så er det ingen problemer i hele tatt. enseste manmå huske på(som jeg glemte) er og sette memoryfrequncy på 100% ikke by spd. for da gikk det til helvete hos meg ihvertfall. Kan være det var noe annet men jeg velger og tru det var det. for når jeg skiftet til 100% funker den fint. ELSKER DETTE KORTET. akkurat nå ville jeg ikke byttet mot et epox en gang. Og det er finfin lyd fra det intigrerte kortet også. Denne er en jeg kommer til og beholde. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 meget bra kort har det selv. men skal du klokke mye så kjøp epox 8rda+ Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 okey, da får jeg bare vente. men jeg lurte på et par ting. er det mic utgang på kortet? (burde være det) Og er det noen vits å velge pc3200 ddr ram? tenkte om det går å kjøpe f.eks pc2700 og bare klokke opp til 3200, er det noe problem? eller enda bedre, kjøpe pc2100 og klokke opp(har en slik brikke fra før)(spare penger) 8) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har det kortet , når jeg setter fsb opp 2 mhz , så klikker datan! Ikke se på signaturen , det ble gjort på annet hk ! Men så skal det sies at jeg har 1001 biosen ,, får ikke tak i 1002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå