Gaudakongen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som har erfaring med Klipsch pc høyttalere? Eller noen andre å anbefale? Trenger nye nå. Ikke mer enn 2.1 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ja jeg har alltid likt Klipsch, bruker det i mitt multimedia rom.. mye dynamikk.. og de er mest kjent for at de virkelig kan spille høyt, uten tegn til oppbrytning.. jeg måler 131 dB på mitt filmrom uten forvrengning.. men klart du skal ha dette til pc, så ikke regn med det lydtrykket men likevell tror du kommer til å bli positivt overrasket over hvor lett drevne de er.. men post en link over hvilken type Klipsch pc høyttalere du har sett deg ut.. Lenke til kommentar
Gaudakongen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Tenkte på Klipsch Promedia 2.1 http://www.audiocompaniet.no/prom_photos.html Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Blir Klipsch iFi for dyrt? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sendte en mail til en Thomas Hendrup; "The ProMedia 2.1 230V was discontinued in 2005 and is no longer available. " Audiocompaniet må ha hadt disse høytalerene ligge en stund om du skal ha promedia 2.1. Ellers har du promedia GMX og iFi, men de er ikke like gode. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Om Promedia 2.1 er bedre enn iFi må det være et helt supert sett, for iFi spiller som bare det Lenke til kommentar
Gaudakongen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Audiocompaniet har inne Klipsch Promedia GMX A2,1 til kr 1495,-. Mulig jeg går for disse. Får se. Lenke til kommentar
HaterAlle Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har hatt mine Klipsch 2.1 høytalere i 7år nu! Kjøpte dem direkte hos Audiokompaniet. Meget fornøyd med dem. En god investering til 2400kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå