ahpadt Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 De totalt eier hunters, locks, Sp, Mage(hvis man her litt skills), Warrior (Mortelstrike) og Shammys Droods går oxo helt greit men du må ha litt ok gear før de begynner og eie Rogues i grønt gear kan drepe casters med arena-gear. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva med....... alle? Jeg bare spörr har laget en rogue likte det veldig og lurer derfor på om det er en bra klasse. Mage FEKS eier rogue. warlock har gjo pet og fear hunter har pet og bow warrior har male/plate paladin det samme i tilleg kan den heale. Druid er det ikke snakk om og shaman har male totems shield og kan gjöre ranged dmg EDIT: Rogue sliter uten stealth og når den ikke kan bruke stealth på higher lvls har det noe å si LOOOLL LLOOOOOLL NOOOOB! Har en 70 rogue, og owner ALLE! har jeg 100% HP kan nesten ingen drepe meg. Klarer til og med 2-3 stykk om gangen (lavere lvl) I AV. Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Rogue er den beste classen i pvp vinner over alle lett eller disc priests er vanskeli. alt får lett combat rogue warriore har ikke sjangs... warlocks/castere tåler ikke en drid cloak så er de døde ^^ huntere dodge så pette ikke tar noe dps så stunn lock Endret 3. mars 2008 av Bladestorm Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vel da har du i alle fall ikke møtt noen som vet hvilke knapper de skal trykke til hvilken tid. Skal si meg enig i at rogue ikke er den vanskeligste classen i PVP men har også sine svakheter denne classen som alle andre. Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vel da har du i alle fall ikke møtt noen som vet hvilke knapper de skal trykke til hvilken tid.Skal si meg enig i at rogue ikke er den vanskeligste classen i PVP men har også sine svakheter denne classen som alle andre. Ja de har jo egentli d.. ingen classer er umulige og ta får andre. d går ann du må jo bare vite hvordan du skall gjøre d.. så enkelt og greit alle er egentli goe i pvp men på forskjelige måter. alle har sterke sider og alle har svake. men rogue er jo litt bedre en alle da ^^ må jo sei d siden jeg spiller rogue Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg spiller også rogue. Jeg sier: Om rogue-ferdighetene dine er på høyde med det de virker som vil jeg gjerne være motstanderen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nr. 1) Skriv slik at vi forstår det.. Dette er ikke msn! Nr. 2) Jeg veit ikke hvordan det er i lvl 70, men jeg har ikke store problemer mot en rouge.. Er shadowpriest.. Har ikke store problemer om jeg bruker lock heller.. (lvl 55 priest og 47 lock) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 JonasKs: Det er stor forskjell på 70. Er du Horde eller Alliance? Spesielt som priest har du det fælt mot den bortimot beste racialen som er: Will of the Forsaken. (Escape Artist som pvp-skill er vel på høyden.) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det snur seg med begge klasser. Unntaket er om du er disc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er lvl 55 ally - dwarf priest Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kommer til å hate Will of the Forsaken. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva med....... alle? Jeg bare spörr har laget en rogue likte det veldig og lurer derfor på om det er en bra klasse. Mage FEKS eier rogue. warlock har gjo pet og fear hunter har pet og bow warrior har male/plate paladin det samme i tilleg kan den heale. Druid er det ikke snakk om og shaman har male totems shield og kan gjöre ranged dmg EDIT: Rogue sliter uten stealth og når den ikke kan bruke stealth på higher lvls har det noe å si LOOOLL LLOOOOOLL NOOOOB! Har en 70 rogue, og owner ALLE! har jeg 100% HP kan nesten ingen drepe meg. Klarer til og med 2-3 stykk om gangen (lavere lvl) I AV. Du er lol. Min mening, med skills kan alle classer slå alle classer. Done! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kommer til å hate Will of the Forsaken. Hmm.. Kan du si hva det er? Link til spellen / talent o.l? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du kommer til å hate Will of the Forsaken. Men elske Stoneform (poisons) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ok. Takk til begge Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tror som level 70 så er warlock de jeg har minst problemer med. Levla roguen som main med en gang WoW kom ut og alle vet hvor sykt overpowered rogues var på den tiden hehe, så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg om hvordan lav level pvp er nå. Endret 3. mars 2008 av SprEA Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Finnes få caster classes som rogues ikke eier hardt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva med....... alle? Jeg bare spörr har laget en rogue likte det veldig og lurer derfor på om det er en bra klasse. Mage FEKS eier rogue. warlock har gjo pet og fear hunter har pet og bow warrior har male/plate paladin det samme i tilleg kan den heale. Druid er det ikke snakk om og shaman har male totems shield og kan gjöre ranged dmg EDIT: Rogue sliter uten stealth og når den ikke kan bruke stealth på higher lvls har det noe å si LOOOLL LLOOOOOLL NOOOOB! Har en 70 rogue, og owner ALLE! har jeg 100% HP kan nesten ingen drepe meg. Klarer til og med 2-3 stykk om gangen (lavere lvl) I AV. Og herved døper jeg deg Sir Retard. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 LOOOLL LLOOOOOLL NOOOOB! Har en 70 rogue, og owner ALLE! har jeg 100% HP kan nesten ingen drepe meg. Klarer til og med 2-3 stykk om gangen (lavere lvl) I AV. Og ellers har vi det bare bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå