Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 1: Eye of the storm. Du, alene mot en rogue i EotS? 2: Stunlock har 10 sekunder uten blind. Siden du er hunter kan han ikke restealthe uten vanish. Da har du 2 sekunder cheap shot, og du har 4 sekunder fri, såfremt han ikke lar deg stå i blind alle 8 sekundene (mens pet kuker opp for han). Da har du 12 sekunder i stun. Du har over 11k hp og over 300 resilience. Jeg har -aldri- sett en rogue som gjør så mye skade, og tviler på at det eksisterer. Du er sikker på at dere var alene? 3: Mail armour reduserer mye av skaden. 4: PvP-trinket? Beklager, men historien henger ikke helt sammen dersom det er helt konkret hva som skjedde. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mja, er vel en smule umulig dette, med mindre han var i fultl PvE gear og var AR Prep, da er det vel ikke HELT umulig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fortsatt skeptisk, men da snakker vi kanskje t6nivå med 2x Warglaives. Altså, det kan godt hende historien din stemmer. Isåfall vil jeg gjerne ha flere detaljer, for 100% stunlock vil ikke funke lengre, ikke engang 1on1. Det gjorde det i blue vs. blue mot skjøre clothies. Men det var vel det og. Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fortsatt skeptisk, men da snakker vi kanskje t6nivå med 2x Warglaives. Altså, det kan godt hende historien din stemmer. Isåfall vil jeg gjerne ha flere detaljer, for 100% stunlock vil ikke funke lengre, ikke engang 1on1. Det gjorde det i blue vs. blue mot skjøre clothies. Men det var vel det og. Må heller ikke glemme mace stun. Mange ting kan ha skjedd. Si Roguen var heldig med critts og proccs på enchants. 2x vanish 2xar vil hjelpe heftig på stunlock dmg. Ser ikke bort fra at dette kan stemme, men det må en heftig(heldig?) rogue til. Velger å tro på det her. Syns ikke det var så utrolig utenkelig. Sykt ja, men eg tror det er mulig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Du er ikke godt gearet, du har utstyr man kan skaffe seg på en uke med PvP. Du ble ikke stunlocked fra 100% - 0% hp, i så fall måtte roguen ha hatt over 1000 dps samtidig som han brukte store deler energy på å holde deg stunned. Og L2P-en var ikke rettet mot noen andre enn roguen som mente at det var den absolutt dårligste PvP-klassen i spillet per nu, noe som definitivt ikke stemmer. Endret 16. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får nesten nevne at min quote var ment til samme. Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har igrunn ikke noe å bevise med mitt utsagn. Jeg vet hva som skjedde. Har forsøkt å søke opp navnet i armory på roguen, men jeg husker bare at det var noe med "Silv", så det låste seg igrunn. Jeg husker at det var en nelf female med mace-spec, 2x gladiator-graphic mace. Det er ikke SÅ viktig at dere tror meg, at jeg føler jeg må legge frem bevis som i en rettsak, men det var alså tilfelle, og jeg vet roguen var alene for jeg sto som eneste vakt ved FR i EotS. Når det gjelder mitt gear så skrev jeg "godt gearet" med vilje, for jeg vet at jeg hverken har T6 eller S3-gear, men til han som sa at mitt gear fint kunne skaffes innen en uke, tror jeg ikke personen som skaffer ca 200k honor i løpet av den uka ser så fryktelig mye dagslys. Så la den saken ligge da. De som tror det/opplevd det samme, fint(?) , til de som ikke gjør det, så er det også helt ok. Jeg har uansett ikke fraps av hendelsen. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 heimnes: Er du level 10 eller? Hvem bruker hellfire mot en rogue? Rain of Fire eller perception (human) er da mye bedre. Og i real PvP så kan man faktisk ikke vite at rogues kommer mot deg som regel (med unntak) og da er det som regel rogue som er opener. Ja jeg er lvl 10 stut, poenget mitt var at hellfire fjærner stealth, og da får han ikke tatt ambush. høyst sansynlig for at en rogue opner. Nei man kan ikke vite det, men det er en addon som jeg ikke husker navnet på som gjør at man kan se hvilken class man sloss mot i arena. Btw: jeg har ikke en lock i høyt lvl så kan ikke alle disse spellsa dems. Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. hahe, mest latterlige innlegget jeg har sett, sorry men det er det. Si noe smart du da. Og hva var så latterlig, dette heter diskusjon.no hvis man ikke kan legge ut egne meninger uten at 11 år gamle kiser skal leke smarte så kan denne siden legges ned.(har ikke peiling om hvor gammel du er eller kjønn, men og bare si det uten grunn er litt unge aktig) Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) heimnes: Er du level 10 eller? Hvem bruker hellfire mot en rogue? Rain of Fire eller perception (human) er da mye bedre. Og i real PvP så kan man faktisk ikke vite at rogues kommer mot deg som regel (med unntak) og da er det som regel rogue som er opener. Ja jeg er lvl 10 stut, poenget mitt var at hellfire fjærner stealth, og da får han ikke tatt ambush. høyst sansynlig for at en rogue opner. Nei man kan ikke vite det, men det er en addon som jeg ikke husker navnet på som gjør at man kan se hvilken class man sloss mot i arena. Btw: jeg har ikke en lock i høyt lvl så kan ikke alle disse spellsa dems. Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. hahe, mest latterlige innlegget jeg har sett, sorry men det er det. Si noe smart du da. Og hva var så latterlig, dette heter diskusjon.no hvis man ikke kan legge ut egne meninger uten at 11 år gamle kiser skal leke smarte så kan denne siden legges ned.(har ikke peiling om hvor gammel du er eller kjønn, men og bare si det uten grunn er litt unge aktig) Din oppskrift for å ta en Rogue blir bare tull siden du ikke tar i betraktning alle skills Rogues har for å komme unna dette. Og du sier at du Roguen vil være død etter en fear der du dotter opp på han. "stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen" Hvilke Rogues har du spillt mot? CoS? Hp har de? 4k hp? Nei du bommer litt her. Vil påstå at Rogue er noe av det tøffeste en Warlock møter. Rogue er gode mot warlocks etter CoS kom på banen. En Rogue kan velge mellom å holde en ekstra lang "stunlock" (den blir ikke helt komplett, men på grunn av CoS så har ikke warlock'n så veldig mye å gjøre). En annen mulighet er å la warlock'n dotte opp osv for så å ta vekk alt med CoS. Det å bruke AoE mot rogues funker ikke så veldig bra sålenge du ikke vet hvor han er. Viss du står å spammer AoE så vil Roguen mest sannsynlig hive på sprint og komme inntil deg før du får sukk for deg. Har ikke peiling hvilke klasse du spiller men kan ikke være Rogue eller Warlock. Endret 16. januar 2008 av Bad Apple Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. hahe, mest latterlige innlegget jeg har sett, sorry men det er det. Det minte meg også på en post i en viss annen tråd. herregud det kommer helt ann på magen kan ta blink og sende pet på deg mens du tar evasion sprint og dedly throw og du tar vanish Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mange ting kan ha skjedd. Si Roguen var heldig med critts og proccs på enchants. Føler jeg nesten må si noe her: Heldig med crits vs. 300 resilience når 11k hp skal ned? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Agree med Lycan. Det med at rogues dreper folks i en stun, det er bare oksedritt. Det skjer ikke idag, med mindre du blir totalt outgearet og har 0 resilience. Da kan du heller ikke klage, siden han har jobbet mer for gear enn deg. (Edit: det blir som å syte over at en full veng warrior dreper en nydinget 70 priest) Men det og påstå at en rogue kan stunlocke en mail class som har 11k HP og 300 resi til døde er bare ikke sant. Det er forskjeld på dagens meta og for 1.5 år siden. Endret 16. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Agree med Lycan. Det med at rogues dreper folks i en stun, det er bare oksedritt. Det skjer ikke idag, med mindre du blir totalt outgearet og har 0 resilience. Da kan du heller ikke klage, siden han har jobbet mer for gear enn deg. (Edit: det blir som å syte over at en full veng warrior dreper en nydinget 70 priest) Men det og påstå at en rogue kan stunlocke en mail class som har 11k HP og 300 resi til døde er bare ikke sant. Det er forskjeld på dagens meta og for 1.5 år siden. Agree. Men alt som skjedde for 1.5 år siden er savn. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) World of Roguecraft er kos, sikkert der folk har "rogue er overpowerer" mytene fra, når han dreper rank 14 warrior med starter daggers uten gear (tror jeg det var. Var i alle fall med starter daggers). Savner 0 diminishing returns på stunlock <3 Endret 16. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Mange ting kan ha skjedd. Si Roguen var heldig med critts og proccs på enchants. Føler jeg nesten må si noe her: Heldig med crits vs. 300 resilience når 11k hp skal ned? Når i allverden ble 300 ress mye? Eg merker det virkelig først når de begynner å få 400+ress Er dagger rogue og eg ser hvor viktig critts kan være. Critts kan fremdeles snu en hel kamp. Eg og savner en tid før ress, men 300+ ress er fremdeles fullt mulig å critte rimelig på. Eg sier at viss den roguen klarte det så hadde han sikkert en god del heldige critts etterhverandre. Si roguen har 30%+ critts chance. Muligheten for å gi ut dmg i critt er endel. Eg vil bry meg mer om armor enn ress når vi bare snakker 400+. Dagger er fremdeles et dårlig specc til pvp nettopp på grunn av ress og det er noe eg hater siden eg ikke har lyst å spille rogue på noen andre måter. (Grunnen til at roguen nå er død og begravd) Men å si at critt ikke har noe å si lengre blir jo bare tull. Eg ser for meg at han hunteren blir kraftig outgearet og at igjen den Roguen var heldig. Vil tippe at det ikke var en 100% stunlock men rimelig nærm. Det vil si at han hadde ca 20% hp igjen når stuns var ferdig og at da rogue har igjen cp points og avslutter han rett etter stuns går ut. Umulig å unngå noe, men heller ikke 100% stunlock. Endret 16. januar 2008 av Bad Apple Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bare det og påstå at daggers ikke duger i pvp lenger er en idiotisk påstand og du understreker at du ikke vet hva du snakker om. Du har sikkert mange god Shadowstep rogues på serveren din som du ser opp til. De kan godt ha 2k+ rating også, men det betyr ikke at det nødvendigvis er den beste speccen, eller at daggers er dårlig. Du kan ta en titt på disse armory profilene: http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...ol&n=Seikun http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nn&n=Chuave http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...hor&n=Syrez Koreansk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...dar&n=Tudor Sist men ikke minst Xom Jeg går ut ifra at disse profilene viser at det er mulig å gjøre det bra i arena som dagger. Daggers er underrated etter harp hysteriet, og nå ShS hysteriet. Sub er overrated imo. Jeg går ut ifra at dere skjønner at diss gutta spiller mot folk som har høyere en 300 resi. Endret 16. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 World of Roguecraft er kos, sikkert der folk har "rogue er overpowerer" mytene fra, når han dreper rank 14 warrior med starter daggers uten gear (tror jeg det var. Var i alle fall med starter daggers). Savner 0 diminishing returns på stunlock <3 Les nærmere og se han er "Sergeant Major <insert nick.>." Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 I filmen sier han at det er rank 14, hva nicket hans var husker ikke jeg. Hvis dette er tilfelle beklager jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har nok bare mistet rank. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 heimnes: Er du level 10 eller? Hvem bruker hellfire mot en rogue? Rain of Fire eller perception (human) er da mye bedre. Og i real PvP så kan man faktisk ikke vite at rogues kommer mot deg som regel (med unntak) og da er det som regel rogue som er opener. Ja jeg er lvl 10 stut, poenget mitt var at hellfire fjærner stealth, og da får han ikke tatt ambush. høyst sansynlig for at en rogue opner. Nei man kan ikke vite det, men det er en addon som jeg ikke husker navnet på som gjør at man kan se hvilken class man sloss mot i arena. Btw: jeg har ikke en lock i høyt lvl så kan ikke alle disse spellsa dems. Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. hahe, mest latterlige innlegget jeg har sett, sorry men det er det. Si noe smart du da. Og hva var så latterlig, dette heter diskusjon.no hvis man ikke kan legge ut egne meninger uten at 11 år gamle kiser skal leke smarte så kan denne siden legges ned.(har ikke peiling om hvor gammel du er eller kjønn, men og bare si det uten grunn er litt unge aktig) Din oppskrift for å ta en Rogue blir bare tull siden du ikke tar i betraktning alle skills Rogues har for å komme unna dette. Og du sier at du Roguen vil være død etter en fear der du dotter opp på han. "stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen" Hvilke Rogues har du spillt mot? CoS? Hp har de? 4k hp? Nei du bommer litt her. Vil påstå at Rogue er noe av det tøffeste en Warlock møter. Rogue er gode mot warlocks etter CoS kom på banen. En Rogue kan velge mellom å holde en ekstra lang "stunlock" (den blir ikke helt komplett, men på grunn av CoS så har ikke warlock'n så veldig mye å gjøre). En annen mulighet er å la warlock'n dotte opp osv for så å ta vekk alt med CoS. Det å bruke AoE mot rogues funker ikke så veldig bra sålenge du ikke vet hvor han er. Viss du står å spammer AoE så vil Roguen mest sannsynlig hive på sprint og komme inntil deg før du får sukk for deg. Har ikke peiling hvilke klasse du spiller men kan ikke være Rogue eller Warlock. Jeg spiller verken lock eller rogue. (btw så har jeg nesten akk dinga 70 med første char) Kan hende jeg tar feil, men slik jeg oppfatter det så har en lock ett overtak på de fleste classer. Kanskje rogue can ta alt bort men det tar han ikke mye tid eller mana for og få de på han igjen. Fear bli mindre etter hvert men kan vel ikke være nødvendig og feare hele tiden? Som sagt det er bare min oppfattning av det hele, dere har sikkert mer rett en meg siden jeg bare har en lvl 70 osv. Ble bare så frustrert over han som sa at det var det latterligste han har sett uten grunn for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå