Lene3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 rouge er ihvertfall goy ambush eier har twinka ambush kan til og med gi en 1hit kill selv i pvp tror greia med rogue er A ikke bli sett uansett sa eier frost mage rogue det gjor ihvertfall jeg skriver med psp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vel, det setter vel en stopper for mye av diskusjonen. Ting forandrer seg på 70 og i arena. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er en sterk pvp klasse. Går ut i fra relativt likt gear på mostanders så har rogues størst problemer mot kitere og folk som kan dispelle poison. Dvs mot mages, huntere, shaman og druids. Disse er ikke umulig, men høyest vanskelighetsnivå på. Letteste klasser er shadowpriests og warlocks. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Warlocks har det da på samme måte, alle lever i 1.12/2.0 velkommen til WoW i 2.3 hvor ingen class er -overpowered- Rogue VS Warlock = Rogue vinner (Som oftest) Rogue VS Resto Druid = Resto druid vinner (Som oftest) Det er faktisk bare sånn det er. Face it. Jeg er enig i at verken rogues eller warlocks er spesiellt OP for tiden, men noen klasser er fortsatt OP. Druids for eksempel (resto, vel og merke). Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Endret 16. januar 2008 av Whitemist Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke tips er det f.eks for enh. shaman mot rogue?.. Blir stort sett stun-lock fra start til slutt..... Lenke til kommentar
magnusj Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei, ER det bare meg eller er rogue den verste i PVP? finnes det i hele tatt en eneste class rogue kan vinne over? Jeg spiller frost mage å de eneste class jeg taper mot er shadow step rogues og marksman hunters (hunter=Op!!) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Pillar-abuse Huntern og nuke pettet. (Har 6-7k HP, lett å ta ned.) Deretter bare nuker du huntern. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 rouge er ihvertfall goy ambush eier har twinka ambush kan til og med gi en 1hit kill selv i pvp tror greia med rogue er A ikke bli sett uansett sa eier frost mage rogue det gjor ihvertfall jeg skriver med psp Har ikke PsP punktum eller komma? Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Pillar-abuse Huntern og nuke pettet. (Har 6-7k HP, lett å ta ned.) Deretter bare nuker du huntern. riiiiiight Om vi når går ut ifra at hunter ikke har BM-spec og ikke kan spille klassen sin for 5 flate øre, høres dette ut som en super plan. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke tips er det f.eks for enh. shaman mot rogue?.. Blir stort sett stun-lock fra start til slutt..... Yah, respec. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Så ikke noe pvp trinket på armory, håper du bruker den? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke tips er det f.eks for enh. shaman mot rogue?.. Blir stort sett stun-lock fra start til slutt..... Yah, respec. Hehe, ok takk.... men blir nok ikke det.. primært PvE hvor det er ganske morsomt, gjør bare litt PvP for rewards. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke tips er det f.eks for enh. shaman mot rogue?.. Blir stort sett stun-lock fra start til slutt..... Yah, respec. Hehe, ok takk.... men blir nok ikke det.. primært PvE hvor det er ganske morsomt, gjør bare litt PvP for rewards. pvp trinket, poison cleansing totem, frost shock, earthbind, ghostwolf,heal? Bare ett eksempel. Hvis du ikke eier en pvp trinket, mister du automatisk retten til å klage på pvp. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Dette er det vi kaller en løgner, barn. Det er ikke en rogue i verden som kan stunlocke en 40% physical mitigation, 320 resilience, 11.6k helse fra 100-0. Finnes ikke. Så spørsmålet er...hvor mange mages, locks, warriors, huntere, og andre rogues var det som hjalp til? Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Dette er det vi kaller en løgner, barn. Det er ikke en rogue i verden som kan stunlocke en 40% physical mitigation, 320 resilience, 11.6k helse fra 100-0. Finnes ikke. Så spørsmålet er...hvor mange mages, locks, warriors, huntere, og andre rogues var det som hjalp til? Dette var da voldsomt til hard skytts? Løgner? Tror neppe jeg er den eneste som har opplevd dette. Har ikke mer erfaring på rogue enn til level 40, og ingen anelse om hvilke procs etc som fantes på utstyret. Men historien er sann. Hvilken interesse skulle man ha å fortelle om hvor ille man ble banket om det ikke var sant? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Isåfall vil jeg påstå at du har litt igjen som hunter. Uten trinket har han max 10sekunder stun før du har 14 sekunder fri. Klarer du å dø innen det så er det vel ikke roguen som er største utfordring. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 L2P issue. Vel...møtte en female nelf rogue i EotS forrige dagen. Jeg er en "godt gearet" hunter med 11650HP og 320 resillence(Dyrisk på Hellscream-EU). Dette hjelper LITE når du er stunlockd gjennom hele HP-baren. Rogue inntil nylig var free honor, men det kan set ut som dette har blitt gjort noe med. Taktikken har alltid vært å spamme scatter, og når det går av legge ned freeze, mens de enda er ute av stand til å fjerne trap. Når du derimot er stunned fra full til tom HP-bar hjelper dette lite. Går ut ifra at noen alltid er nødt til å komme draende med L2P, men det kan jo være en grei sak å sette seg inn i emnet først Dette er det vi kaller en løgner, barn. Det er ikke en rogue i verden som kan stunlocke en 40% physical mitigation, 320 resilience, 11.6k helse fra 100-0. Finnes ikke. Så spørsmålet er...hvor mange mages, locks, warriors, huntere, og andre rogues var det som hjalp til? Dette var da voldsomt til hard skytts? Løgner? Tror neppe jeg er den eneste som har opplevd dette. Har ikke mer erfaring på rogue enn til level 40, og ingen anelse om hvilke procs etc som fantes på utstyret. Men historien er sann. Hvilken interesse skulle man ha å fortelle om hvor ille man ble banket om det ikke var sant? 10 sekunder stun, FEM hemoer eller FIRE sinister strikes, eventuelt TO mutilate. Skaden fra det og 10 sekunder autohits er ikke nok til å ta all den helsen. Ikke en mulighet i helvete. Dermed er historien ikke sann. Og å spørre MEG hvorfor du lyver er da litt merkelig, synes du ikke? Kan da ikke jeg vite. Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Isåfall vil jeg påstå at du har litt igjen som hunter. Uten trinket har han max 10sekunder stun før du har 14 sekunder fri. Klarer du å dø innen det så er det vel ikke roguen som er største utfordring. Sånn er det bare. Hva skjedde med blind og vanish til å holde oppe en stunlock? Det vil gjøre at en kan gi vesentlig mer dmg. Høres ut som en rimelig heftig rogue, men kan tenke meg dette var på den tiden Rogue hadde adrenalin rushx2. Ser ikke på det han sier som umulig i heletatt. Endret 16. januar 2008 av Bad Apple Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Isåfall vil jeg påstå at du har litt igjen som hunter. Uten trinket har han max 10sekunder stun før du har 14 sekunder fri. Klarer du å dø innen det så er det vel ikke roguen som er største utfordring. Sånn er det bare. Hva skjedde med blind og vanish til å holde oppe en stunlock? Det vil gjøre at en kan gi vesentlig mer dmg. Høres ut som en rimelig heftig rogue, men kan tenke meg dette var på den tiden Rogue hadde adrenalin rushx2. Ser ikke på det han sier som umulig i heletatt. Takk. Har som sagt ikke erfaring som rogue. Til "Onkel Belærende Elitist" over her ser jeg at markeringsbehovene dine er iorden. Er meget mulig at jeg har endel igjen som hunter, men etter å ha levlet og spilt 1 dwarf hunter og 1 orc hunter til 70, samt spilt de forholdsvis mye i PvP(ref. High Warlord), vil jeg vel si at jeg heller ikke er av de værste huntards der ute. Men forstår at dette er mye det samme som å snakke til en vegg, så jeg gir meg ettersom jeg ikke har videobevis for hva som faktisk skejdde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå