MrLuni Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 btw.. Rogue vs. Priest er en leeeek! Ser jeg en prest så får jeg lett en killing blow Btw... Kom på at jeg ikke kan huske å møtt noen disepline prester enda.. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 btw.. Rogue vs. Priest er en leeeek! Ser jeg en prest så får jeg lett en killing blow Btw... Kom på at jeg ikke kan huske å møtt noen disepline prester enda.. Så du baserer din mening på å aldri ha møtt en pvp speccet prest? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Herregud, er du level 10 eller?. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 L2P issue. Totally. Quote for truth. word! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Rogues er langt ifra dårlige i PvP. Med locken min har jeg omtrent 50/50 sjangse for å slå en rogue hvis jeg timer ting riktig. Men er en del gode rogues i guilden min (har kanskje en del bedre gear, men like vel..) som slår meg ganske rått som regel, men vinner noen ganger. Rogues er også suverene i arena. Gruden din at du taper kan vel være fordi mange har spillt WoW siden release og levler kanskje sin char nr. 3-5 char til 70 or ved hva de driver med. Din personlige definisjon av "suverene" må være ganske skrudd. Bare LITT underrepresentert på ok rating =! suveren, ihvertfall ikke i min ordbok. Og grunnen til at du ikke har mer suksess mot rogues har kanske noe med mangel på resilience å gjøre? Skaff deg en 400-450 og spec sl/sl, så burde det være mer 70/30 på statistikken din, med mindre de du spiller med rett og slett er bedre enn du er. Jeg har 416 resilience og er SL/SL 50/50 var vel litt å ta i (blir vel 50/50 med de bra geared skilled folkene), men jeg duelerer en del gode rogues. Jeg tar som regel ikke random dueler, duelerer kjente folk og folk som er gode. S1 rogues er en lek, men skilled S3/S2 rogues er en del hardere. Har møt noen dårlige og en del gode. Når jeg mener suverene rogues mener jeg rogues med full S3/S2, imba talents. Shadow kan være en pain in the ass Edit: Er selv ganske skilled og har tatt folk 1v3 noen ganger og 1v2 mange ganger så jeg spiller mot gode folk ja. Endret 15. januar 2008 av DNA Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hmmm... Rogue er vel av de sterkeste klassene om dagen føler jeg! Hvilke levler har du prøvd PVP med rogue? Det virker som at folk enda ikke har kommet over 1.12. Sigh Lukter dårlig rogue Han har rett. Rogue gjør det greit i RMP i 3v3, men sterkest i spillet? Latterlig. De er også blant de sterkeste 2v2-komboene med en knivsegg skill og shadow priest. Pfft. Spriest/rogue < druid/* Og absolutt ingenting kan måle seg med sl/sl lock og resto druid kombo. Vet ikke hvordan det er etter AR prep-nerfen, men før den knuste spriest+rogue både resto druid + warr og resto druid + SL/SL easy peasy. Druid + SL/SL var forrige sesongs flavor of the month. Nå er det druid/warrior. Det er kanskje de mest effektive kombinasjonene med tanke på hvor lette de er å spille, men jeg mener at spriest + rogue er en langt bedre kombo om du har to spillere som er på et nivå høyere enn den random 2k rating+ clickeren. Om du vil ha fremgangsmåter finnes det andre personer som har sagt det bedre enn meg: http://arenajunkies.com/strategy/2v2/SPri_Rog/ Endret 15. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. Cloak of Shadows? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 L2P issue. Totally. Er det rart folket får et veldig dårlig inntrykk av Drøm? Selv synes jeg rogues eier i lave levler, fordi man ikke har så mye å stille opp med, og man blir omtrent stunnet til døde. Som frost mage går det derimot veldig lett. Jeg slower, fryser, og har en 25% sjanse på hver hit med Icy Veins for å fryse dem, og de har 25% sjanser _per slag_ på og også bli fryst. Når en rogue slår så ofte som en rogue gjør, inntreffer det ganske ofte. En trinket som fjerner stuns, fear o.l. hjelper også ganske bra mot en rogue. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 På 70 finnes Clos, så de freeze effektene dine skal du få slite med. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 L2P issue. Totally. Er det rart folket får et veldig dårlig inntrykk av Drøm? Selv synes jeg rogues eier i lave levler, fordi man ikke har så mye å stille opp med, og man blir omtrent stunnet til døde. Som frost mage går det derimot veldig lett. Jeg slower, fryser, og har en 25% sjanse på hver hit med Icy Veins for å fryse dem, og de har 25% sjanser _per slag_ på og også bli fryst. Når en rogue slår så ofte som en rogue gjør, inntreffer det ganske ofte. En trinket som fjerner stuns, fear o.l. hjelper også ganske bra mot en rogue. Når man snakker om PVP, så teller ikke lav level da levelforskjeller oppstår. (PS. Loeve er såvidt jeg veit ikke med i Drøm.) Og ja, angående OP: Det er snakk om en L2P issue. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. PvP-miljøet i Goldshire blomstrer, ser jeg? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. Cloak of Shadows? Hvis du er en lock og ikke kan overleve de 5 sekundene cloak of shadows varer (hint...løp vekk), så finnes det ikke håp for deg. Jeg ser for meg en fullt s1 gearet affliction lock som febrilsk spammer deathcoil mens han er stunnet type dårlig lock her. Som lock med bra gear har du overtaket, så enkelt er det bare. Du har 55 sekunder av hvert minutt der roguen ikke har noen som helst slags forsvar mot deg. l2kite? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg er ikke Warlock, om det var det du trodde. Var bare at heimnes fikk det til å høres ut som om en Rogue ikke hadde noe som helst forsvar mot Warlocks, og jeg påpekte at det har de. Med godt timet bruk av cooldowns er det ikke noe i veien for at en Rogue tar en Warlock. Sier ikke at Warlocks ikke stort sett har overtaket om gearet er riktig, bare det at det er ikke gitt at Warlocken vinner uansett situasjon. Endret 15. januar 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) På 70 finnes Clos, så de freeze effektene dine skal du få slite med. Selv spiller jeg rogue, _gnom_ rogue. Det betyr at jeg har escape artist. Og som mutilate har jeg da: Vanish, cloak of shadows og escape artist som snare remover. Jeg kan eventuelt blinde og vente på at snare skal gå vekk, men det er heftig sløsing med cooldowns. Altså, per freeze en mage får på deg så er du nøtt til å bruke en cooldown. Og nå som mage har fått Icy Veins er det enda vanskeligere. Icy veins + Frostbite blir til sammen 25% snare resist. I tilleg har magen Water elemental som kan freeze. Mage har også frost nova. Dette gjør at en mage lett kan få 3 snares på roguen, i tilleg til chill effects som gjør det vanskelig. Hvis magen også er gnom har han muligheter til å fjerne crippling poison. Så konklusjon: Det er ikke lett og ungå freezes på level 70 som rogue. Svakheten til mange mages er rett og slett at de ikke er gode til å spille, og ikke får til å kite skikkelig. En god mage skal man slite hart med. EDIT: Cloak of shadows er ovverated. Den varer bare 5 sekunder folkens, og har 1 minutt cooldown. Enkelte snakker som om den var permanent. Ja, har du lav HP og roguen bruker clos, så iceblocker du. Endret 15. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Flott oppsummering av det jeg mente. Må si at hovedproblemet mitt er at jeg glemmer at jeg nettopp har fått Icy Veins, og bruker den nesten aldri. Men den 10% ekstra sjanse for at chill effects fryser er veldig velkommen. Det blir i gjennomsnitt hver fjerde spell fra magen, hver fjerde slag du slår på magen. Samtidig har vi 3xfrost nova (Water Elemental + Frost Nova + Cold Snap). Mot frostmages blir det rett og slett en ulempe at roguen slår raskt for mindre damage per slag, enn om han hadde samme dps, men slo sjeldnere. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Men hver 4 slag blir jeg ikke freezet, da ville jo også være immun etter få sekunder pga. DR Hva som hindrer at jeg blir freezet hver 4 slag vet jeg ikke, kanskje en procc mer minute sperre? EDIT: Men sjangsen er fortsatt meget høy, og gjør det veldig vanskelig for roguen. Eventuelt warrioren. Endret 15. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis de ikke kan overleve stuns i caster med barkskin så de kan hotte seg opp igjen har de dårlig, dårlig gear. What he said. Med mine 30% crit og 1600 AP klarer jeg ikke drepe en druid jeg får åpna på i caster. Nå sier jeg ikke at jeg alltid taper, for det er selvfølgelig mulig å vinne, men de har utvilsomt en stor fordel. Kom dere over 1.12 stadiet, vi er ikke der lengre! Rogues er en mid-tier klasse i både 1v1 og arena. Warlocks har det da på samme måte, alle lever i 1.12/2.0 velkommen til WoW i 2.3 hvor ingen class er -overpowered- Rogue VS Warlock = Rogue vinner (Som oftest) Rogue VS Resto Druid = Resto druid vinner (Som oftest) Det er faktisk bare sånn det er. Face it. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 heimnes: Er du level 10 eller? Hvem bruker hellfire mot en rogue? Rain of Fire eller perception (human) er da mye bedre. Og i real PvP så kan man faktisk ikke vite at rogues kommer mot deg som regel (med unntak) og da er det som regel rogue som er opener. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rogues er ikke så veldig bra da de blir angripet før de har tatt setalth. Hvis en rogue kommer bak deg og tar ambush etc, eller den stun saken.(ja jeg er noob husker ikke hva dert heter) Har de fleste ingen sjangs. Men de er ikke noe gode i 2v2 siden da blir det bare en stealth på han. 1v1 me andre ord er de utrolig gode. Men og si at en rogue tar en lock lett er bullshit!(sagt tidligere i tråden) Rogue tar stealth, lock hellfirel, stealth går bort, lock fear, og alle dotsa og cursa man får også er han død før han har kommet til locken igjen. Bare innse det lock er latterlig overpowered, man skal ha peiling for og slå dem. hahe, mest latterlige innlegget jeg har sett, sorry men det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå