Gå til innhold

Rogue I PVP den aller verste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Startet å spille i denne sommerferien. Hvorfor var rogues så imba før patch 1.12 (eller rundt der)?

 

Det hadde vel med scaling og gjøre. En rogue som var specced 30/0/21 kunne putte ut så mye burst at den kunne ganket stort sett alle naken. Eviscerate hittet for 1700 med 5 combo points, uansett om du var i gear eller ikke. Var forøvrig ett godt stykke før 1.12 vil jeg tro dog. Double Blind (nerfet) var også en finfin ting å ha. Og dessuten var det vel ingenting som het Diminishing Returns heller. (Det som gjør at stuns varer kortere og kortere desto flere ganger det benyttes på et target.)

 

Matsemann: Det kommer som du sier helt an på, men jeg vil selv tro at en rogue nesten høvler over en mage per dags dato, da roguen har cirka 174 måter å komme seg ut av Nova/Freeze på. (som er frost magen sitt dødligste våpen.)

Lenke til kommentar
Hei,

 

ER det bare meg eller er rogue den verste i PVP? finnes det i hele tatt en eneste class rogue kan vinne over?

 

Nei er nok bare du som er veldig dårlig til å spille classen :) . Har en lvl 70 rogue selv, og jeg har ingen problemer med å ta noen classer, bortsett fra Druids og beastmaster huntere, sistnevnte er ikke umulig slikt som druids, men vanskelig.

Endret av WowGamer
Lenke til kommentar
Hei,

 

ER det bare meg eller er rogue den verste i PVP? finnes det i hele tatt en eneste class rogue kan vinne over?

 

Nei er nok bare du som er veldig dårlig til å spille classen :) . Har en lvl 70 rogue selv, og jeg har ingen problemer med å ta noen classer, bortsett fra Druids og beastmaster huntere, sistnevnte er ikke umulig slikt som druids, men vanskelig.

huntere er lett frall droods er litt vanskelige.. gå combat pvp spec allt får imba..

Endret av Bladestorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...