Matsemann Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Finnes få caster classes som rogues ikke eier hardt. Frostmages. Icy Veins + Ice Armor. Men som alltid er det ikke bare klasse det kommer an på, men også ferdigheter. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Startet å spille i denne sommerferien. Hvorfor var rogues så imba før patch 1.12 (eller rundt der)? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Startet å spille i denne sommerferien. Hvorfor var rogues så imba før patch 1.12 (eller rundt der)? Det hadde vel med scaling og gjøre. En rogue som var specced 30/0/21 kunne putte ut så mye burst at den kunne ganket stort sett alle naken. Eviscerate hittet for 1700 med 5 combo points, uansett om du var i gear eller ikke. Var forøvrig ett godt stykke før 1.12 vil jeg tro dog. Double Blind (nerfet) var også en finfin ting å ha. Og dessuten var det vel ingenting som het Diminishing Returns heller. (Det som gjør at stuns varer kortere og kortere desto flere ganger det benyttes på et target.) Matsemann: Det kommer som du sier helt an på, men jeg vil selv tro at en rogue nesten høvler over en mage per dags dato, da roguen har cirka 174 måter å komme seg ut av Nova/Freeze på. (som er frost magen sitt dødligste våpen.) Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 mager er lett men d er ille umuli får en mage og ta en rogue du må bare spille rett. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Startet å spille i denne sommerferien. Hvorfor var rogues så imba før patch 1.12 (eller rundt der)? http://video.google.com/videoplay?docid=74...h&plindex=0 Den kan ikke linkes ofte nok selv om den er eldgammel. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei, ER det bare meg eller er rogue den verste i PVP? finnes det i hele tatt en eneste class rogue kan vinne over? Nei er nok bare du som er veldig dårlig til å spille classen . Har en lvl 70 rogue selv, og jeg har ingen problemer med å ta noen classer, bortsett fra Druids og beastmaster huntere, sistnevnte er ikke umulig slikt som druids, men vanskelig. Endret 4. mars 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vanish når han har beast within, prøv og ungå flare. Klarer du det, vinner du. Du venter selvfølgelig i stealth til beast within er over. Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hei, ER det bare meg eller er rogue den verste i PVP? finnes det i hele tatt en eneste class rogue kan vinne over? Nei er nok bare du som er veldig dårlig til å spille classen . Har en lvl 70 rogue selv, og jeg har ingen problemer med å ta noen classer, bortsett fra Druids og beastmaster huntere, sistnevnte er ikke umulig slikt som druids, men vanskelig. huntere er lett frall droods er litt vanskelige.. gå combat pvp spec allt får imba.. Endret 5. mars 2008 av Bladestorm Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hvilke druids er det dere snakker om her? feral? boomkins? resto? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hvilke druids er det dere snakker om her? feral? boomkins? resto? Restro og feral. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke møtt så mange gode feral druids at det gjør noe men de jeg har duelert har jeg vunnet ved og ha rupture oppe hele tiden. resto druids kan være litt pes men så lenge du har crippling på de så er det bare snakk om tid før de tar kveld. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Spec mutilate og ikke easymode sub folkens! Nerf cheatdeath Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 det er vel opp til hver og en det da, personlig akkurat nå syns jeg shadowstep er en morsomere specc enn mutilate. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Spec mutilate og ikke easymode sub folkens! Nerf cheatdeath Hadde jeg hatt s2 eller s3 daggers hadde jeg vært Mutilate. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Når jeg er disp specca med priesten min har jeg sjelden problemer med rogues, rogues skal ha rimelig godt gear for å ta meg da, men til gjengjeld bruker jeg en del tid på å ta dem. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Kjøper nok vengeful mutilator kjappest mulig, blir en grei upgrade fra merciless shiv Dyre shivs blir jævlig dog.. Edit: Full vengeful discpriests er rimelig nytteløst å drepe som noen melee igrunn Endret 6. mars 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå