Lahm Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg håpet å få litt hjelp av de dere som er litt oppdaterte hva angår PS3 Det jeg lurer på handler om priser til PS3Konsollen. Først og fremst: Hvor er den billigst, dvs. hvilken butikk/nettsted. Har jeg forstått opplegget rett så går prisene ned på PS3 likt hos alle forhandlere i Norge, først lå den på 5999,- (60Gb) deretter ble den satt ned til 4999,- noe som skjedde likt hos alle forhandlere meg bekjent, uten at jeg på noen måte skal stelle meg på bakbeina ang. noe av det jeg skriver hvis det er feil. Hvis dette ikke er tilfelle, og forhandlerene setter ned prisene uavhengige av hverandre, hvor er det best å kjøpe i Norge, eller rettere sagt: Hvor gir de best pris til best produkt. Hvis det allerede er laget en lignende tråd om dette emnet som jeg ikke har funnet, beklager jeg dette Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå har 60GB versjonen utgått da, så den versjonen som finnes nå er 40GB. Skal du ha best pris på den foreslår jeg at du sjekker Kelkoo.no Lenke til kommentar
Lahm Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har 60GB versjonen utgått da, så den versjonen som finnes nå er 40GB.Skal du ha best pris på den foreslår jeg at du sjekker Kelkoo.no så det er med andre ord umulig å skaffe seg 60Gb? man må gå for den mindre lukrative 40Gb-konsollen? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har 60GB versjonen utgått da, så den versjonen som finnes nå er 40GB.Skal du ha best pris på den foreslår jeg at du sjekker Kelkoo.no så det er med andre ord umulig å skaffe seg 60Gb? man må gå for den mindre lukrative 40Gb-konsollen? Med mindre man finner en butikk som har hatt noen liggende på lager, eller kjøper brukt, så er 40-gb eneste valget akkurat nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå