HulkHaugen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tittelen sier det meste. Trenger tilbakemeldinger på oppsettet mitt! Er komponentene matchende? Noen som har dårlige/gode erfaringer med noe av det som er valgt? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=60731 Har sett for meg et maks budsjett på ca 14000,- Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje ventet til søndag og sjekket om det blir mulig å få tak i Intel E8400. Se på 780i SLi serien fra Nvidia. 780i E8400 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Ok, takk for innspill. Men kan du begrunne litt? Kan egentlig ikke så mye om HK, hva er forskjellen på 780i og det jeg har valgt egentlig? Og hvor mye bedre er egentlig den nye prosessoren du nevner? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Meet Intel Wolfdale: Core 2 Duo E8500, E8400 and E8200 Processors Review Nyere, støtte for flere grafikkort osv. Lenke Den totale prisen blir også ca den samme pga billigere CPU og litt dyrere HK Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg ville kanskje vurdert å bytte ut cpu kjøleren Utenom at den ser fet ut, så har ikke jeg syntes at den har gitt nok kjøling for pengene. Det finnes bedre kjøling til omtrent samme pris. Endret 14. januar 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville kanskje vurdert å bytte ut cpu kjøleren Utenom at den ser fet ut, så har ikke jeg syntes at den har gitt nok kjøling for pengene. Det finnes bedre kjøling til omtrent samme pris. Hm, kjøleren har hvertfall fått veldig gode kritikker. Men har du noen tips Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) hmm Altså jeg vet ikke om du har tenkt å klokke osv... men jeg har klokket noe og under gaming har jeg da ofte ønsket meg bedre kjøling.. Har samenlignet meg med kompiser som har Thermalright U120 Extreme med en Scythe eller nexus vifte på... omtrent samme pc som meg men lavere temp, men det koster jo mer da "til omtrent samme pris" var kanskje en oversnakkelse fra min side selv om jeg tror det finnes bedre til rundt 400kr. Men en Thermalright U120 Extreme med en vitfe som får dytta nok luft gjennom er å anbefale tror jeg. Er vel noe av det beste man får av luft...vil dog koste rundt 600 kr(er en del) Men det er godt mulig at zalmanen passer helt utmerket for deg... uklokket fungerer den greit for meg... Endret 14. januar 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde heller kjøpt en WD disk. Hvor lenge har samsung produsert disker egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå