Gå til innhold

[løst]Hvordan poster jeg anonymt på forumet?


Anbefalte innlegg

Sorry for å lage noen rare poster men vet ikke en gang hvordan jeg gjør meg selv 'anonym' . :dontgetit:

 

Lol jeg vet det er litt teit av meg men noen folk vet ikke bedre. :p

 

Er ny så kan noen hjelpe meg til å bli 'anonym'?

 

La den her for den lå på 'Offtopic' og måtte da finne en eller annen innenfor den.

 

Har lett og lett, men dette er jo tross alt Off topic da så er vel enklere dette?

 

Ikke det jeg vil være anonym men er greit og vite det.

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med anonym, mener du da å kunne poste som "Gjest" slik det er gjort i for eksempel denne tråden?

 

I så fall er gjeste-posting kun tillatt i utvalgte kategorier slik som Helse, Seksualitet og Samliv og relasjoner.

For å få lov til å poste anonymt som "Gjest" er det visse regler å følge, som sier følgende:

 

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.

 

For å kunne poste som "Gjest" må man først logge seg ut med den registrerte kontoen på forumet, og deretter navigere seg til den kategorien hvor man ønsker å poste anonymt. Så er det bare å trykke "New Topic/Nytt Emne" som vanlig. :)

 

PS. Tråden flyttes til "Tilbakemeldinger om forumet".

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...