Touch of Red Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Har sett ordet fetish noen plasser på internett bl.a. sangen Violence Fetish av Disturbed. Noen som vet hva ordet fetish betyr? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Fetish http://en.wiktionary.org/wiki/fetish Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) EDIT: Bare glem det, svar kom over her... Endret 14. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Fetish Seksuell fetisj defineres som seksuell lyst forbundet med spesifikke objekter eller konsepter, altså noe som opphisser mennesket. Det finnes mange typer fetisjer. Blir en person opphisset og seksuelt stimulert av å gjøre spesielle ting, så er dette en fetisj. Kilde Edit: Sorry. For seint ute. (Men der tenkte vi likt, folkens. Endret 14. januar 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde alle vært som oss Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hadde alle vært som oss ...hadde verden definitivt vært ett bedre sted! Endret 14. januar 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sexleketøy (dildo, gummifitte etc) er de mest brukte fetish objektene. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takker... Så en fetish er et spessielt tema noen ronker til? Høres litt sykt ut :o Finnes det en liste over fetisher? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Takker...1. Så en fetish er et spessielt tema noen ronker til? Høres litt sykt ut :o 2. Finnes det en liste over fetisher? 1. Det kunne du vel kanskje si. Skal ikke påberope meg ekspertstatus da 2. Tror jeg så en en gang, men jeg hørte at "kan du tenke deg det, er det noen som har en fetish for det" - dvs. det er en helt utrolig mengde forskjellige fetisher der ute i den store verden. F.eks er det sikkert noen som har fetish for frosker, eller å smøre inn kroppen med sirup og deretter danse fugledansen med intet annet enn makkos på. Det kan jo hende det ikke er så mange da men hvis du kjører et par søk på youtube eller lignende kan jeg tenke meg at du finner en del ting du ikke hadde forestilt deg. EDIT: hei, jeg var ganske spot on: "For instance, the Austrian neurologist and existential therapist Viktor Frankl once noted the case of a man with a sexual fetish involving simultaneously both frogs and glue." Endret 15. januar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ok:P HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Er det bare hos meg youtube ikke virker? edit: oi sorry dobbelpost Endret 15. januar 2008 av Touch of Red Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Urube funker hos meg Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Virker som om det ikkje kom noken klare svar: Fetish er bare ting man tenner på, gjerne unormale ting såvell som normale ting. Tenner man på lær, har man lærfetish og då tenner man gjerne på å sjå damer i lær. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei kan fetish da som du bruker gummi fitte og dildo i bondage er bondage også fetish Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Alle ting som vedkomne relaterer til sex men ikke er sex, er en fetisjisme. Alt fra kostymer, føtter, pupper, romper, masker til vold. Endret 1. november 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå