Henr-eve Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei alle sammen I oktober kjøpte jeg en sån pakke hos Trend Micro med 3 stk lissenser for Pc-Cilling internet security 2007. Jeg brukte en lisens på min berbare maskin, en på HTPCen og en på servern. Syns programmet i seg selv virker helt knall egentlig. Men så kommer problemet, på lørdag måtte jeg re-installere den berbare pcen. Etter re-install så kommer funker ikke pc-cillin lenger , får besked om å legge in en gyldig lisens nøkkel. Det kan vel ikke ver slik at jeg bare kan legge pc-cillin en jævla gang per lisens? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje Trend har noen løsning evt. kontakt supporten? http://support.antivirus.co.uk/trendmicro/kbsearch2.jsp Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan være du har noen mine sider, der du må endre eller fjerne maskinen som er aktivert fra før, dvs den du har formatert nå. Det burde ikke være noe problem så lenge du kun bruke 3, de kan da umulig kreve ny lisens for hver reinstall. Uansett, image/ghost program sparer deg for mye tull og bør vurderes når du er ferdig med reinstall nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå