Gå til innhold

Blir det kjølet godt nok? Quad 6600!

CR-7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, er ikke vanskelig å feste kjøler. Eneste du bør passe på er å ikke legge for mye trykk på CPU, og det trykket som er nødvendig bør legges så gjevnt som mulig.

Er faktisk mye vanskeligere å få kjøleren av. Kan være et hekkan hvis du finner på å bytte. Men du får nok til det også om det er nødvendig - som de fleste andre som har prøvd.

Lenke til kommentar
Har samme prossesoren i mitt Antec Nine Hundred, og den ligger på 23C Idle og på ca 30-40c i spill.

Har boxed kjøleren, og den hører jeg ikke i det hele tatt, men så står alle viftene i kabinettet mitt på fullt da: p

Javel, nice temp.. Har vel 15-16 grader på rommet du da, og pcen må bråke noe jævelig..

Har samma kabinett og Q6600 (1,8GHz akkeratt nå) med 7 mist(55m2/t-16db) vifter og Thermalright ULTRA120 Extreme med mist(80m2/t-20db)vifte holder seg på 33-35 idle... 22grader i rommet her...

Endret av meto4
Lenke til kommentar

Jobben blir 10x lettere om du tar ut hoverkortet :p Det er masse jobb, men det er verdt det, tro meg. Tror faktisk du MÅ av med det for å få festa festene til kjøleren. Måtte ihvertfall det med min! ;) Har en kamerat som har boxed kjøler, den ligger på 26 Idle, og 40-45 load når han spiller Crysis! :) (18C i rommet da)

Litt oppgraderte vifter, og et coolermaster Centurion kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...