Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

brekningsfølelse ved deap throat

Gjest Guest_nanna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_nanna_*

Hvordan utfører man best deap throat? Jeg har prøvd det meg på det en del ganger, og det funker greit, gutta liker, men jeg sliter med brekningsfølelsen og må derfor ofte stoppe opp litt før jeg greier å fortsette. Og noen ganger er det skikkelig ubehagelig pga brekningene, men jeg vil lære meg å gjøre det uten å brekke meg. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øve, øve, øve! :) Brekningsrefleksen vil gradvis bli "herdet" og vant til dette, slik at du til slutt ikke merker det. Noe lignende gjelder ved analsex - til slutt gjør det ikke vondt lengre, bare man øver mye. En annen ting jenter som er eksperter på deep throat sier, er at det også er en psykisk bit her: man må ikke tenke på brekning, for da vil man brekke seg. Høres logisk ut. Hvis du er i en avslappet mental tilstand, vil musklene heller ikke spenne seg.

P.g.a. en sykdom som krever gastroskopi (slange med kamera ned i magen), har jeg erfart at det er mer brekningsfornemmelser når slangen går fort opp og ned i halsen. Hvis legen er forsiktig og skyver/drar slangen sakte opp og ned, klarer jeg det bedre. Denne slangen er ikke tykkere enn en tommelfinger, men det kan kanskje hjelpe deg å vite at det kan være lettere å venne seg til deep throat hvis du tar det sakte.

Så, for å oppsummere:

- øve mye

- ikke tenk på brekning

- ta det sakte

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er noe spesielt triks annet enn øving. Enkelte stillinger skal visstnok være lettere enn andre da. Hvis du fører hodet bakover slik at munnen og halsen blir på en rett linje i stedet for en 90 graders vinkel så skal det være enklere etter hva jeg har lest. Dette funker naturlig nok ikke i alle stillinger.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...