Gjest gjest123 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg og typen har mye sex, og vi holder alltid på ganske lenge. Selv om jeg er kåt, så blir jeg skikkelig sår nedentil i et par dager, og derfor frister det sjelden å ha sex flere dager på rad - selv om jeg har veldig lyst. Jeg har hatt en del sex tidligere, men det er ikke alltid jeg har blitt så sår. Er det fordi sexen er "for røff"? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å bli så sår, eller bli fortere bra igjen og dermed fortere klar for mer sex? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vil anbefale å prøve lengre forspill. Lek lenge, slik at dere blir "sprekkeferdige". Da tar det ikke så lang tid å komme når dere først begynner selve knullingen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Prøv med lenger forspill så det blir mer glid, evt. kjøp noe som kan hjelpe til. Det går også an å bare ta en kjapp en innimellom Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det kan jo hende at når dere holder på så lenge, at du faktisk blir litt tørr i skjeden? Litt glidemiddel kan kanskje hjelpe på problemet ditt! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I tillegg er det en mulighet at slimhinnene er spesielt ømfintlige. Dette kan være et problem som gjør at det fortere blir sårt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg og typen har mye sex, og vi holder alltid på ganske lenge. Selv om jeg er kåt, så blir jeg skikkelig sår nedentil i et par dager, og derfor frister det sjelden å ha sex flere dager på rad - selv om jeg har veldig lyst. Jeg har hatt en del sex tidligere, men det er ikke alltid jeg har blitt så sår. Er det fordi sexen er "for røff"? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å bli så sår, eller bli fortere bra igjen og dermed fortere klar for mer sex? Vil nok si at da er antagelig en av dere ganske tørr før dere begynner akten, lengere vorspill, eller glidemiddel kan være greit det ja..... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sug han engang i blandt under akten for å gjøre den glattere med spytt, gjerne mellom "stillingsbytter". Sikkert noe han vil like, og så sparer du jo ei "sår mus" i tillegg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du kan være for trang, eller utstyret til fyren for stort Vi kan tross alt føde en svær jævel av en unge, og greier å få inn en penis uten å få sår. Godt med oppvarming. En finger eller tre. Ikke kjør rett på, om du er redd for å bli sår dagen etterpå. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Meg og min kjæreste hadde også samme problemet i begynnelsen av forholdet vårt. Vi brukte lengre tid på forspill og spytt er naturens glide middel Men etterhvert så holdt hun seg lengre og lengre. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En del innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Hvorvidt naturlig fødsel er best eller ei, eller om høns blir sprengt av store hønseegg, hører ikke hjemme her. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg