Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sår etter sex

Gjest gjest123

Anbefalte innlegg

Gjest gjest123

Jeg og typen har mye sex, og vi holder alltid på ganske lenge. Selv om jeg er kåt, så blir jeg skikkelig sår nedentil i et par dager, og derfor frister det sjelden å ha sex flere dager på rad - selv om jeg har veldig lyst. Jeg har hatt en del sex tidligere, men det er ikke alltid jeg har blitt så sår. Er det fordi sexen er "for røff"? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å bli så sår, eller bli fortere bra igjen og dermed fortere klar for mer sex? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og typen har mye sex, og vi holder alltid på ganske lenge. Selv om jeg er kåt, så blir jeg skikkelig sår nedentil i et par dager, og derfor frister det sjelden å ha sex flere dager på rad - selv om jeg har veldig lyst. Jeg har hatt en del sex tidligere, men det er ikke alltid jeg har blitt så sår. Er det fordi sexen er "for røff"? Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å bli så sår, eller bli fortere bra igjen og dermed fortere klar for mer sex? ;)

Vil nok si at da er antagelig en av dere ganske tørr før dere begynner akten, lengere vorspill, eller glidemiddel kan være greit det ja.....

Lenke til kommentar

Du kan være for trang, eller utstyret til fyren for stort ;)

Vi kan tross alt føde en svær jævel av en unge, og greier å få inn en penis uten å få sår.

Godt med oppvarming. En finger eller tre. Ikke kjør rett på, om du er redd for å bli sår dagen etterpå.

Lenke til kommentar

En del innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

Hvorvidt naturlig fødsel er best eller ei, eller om høns blir sprengt av store hønseegg, hører ikke hjemme her. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...